Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 476 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jaws68 - Ej medlem längre | 2009-02-20 23:14 | |
![]() | Candee, om du bor i Hallsta så vet du att det finns ett badhus i orten mellan Hallstahammar och Strömsholm. Men det har stått om detta i VLT (länstidningen) om löga och kristansborg ja. | |
| Venatici | 2009-02-20 23:14 | |
![]() | Men en sak som borde vara obligatoriskt är badtofflor. Fotsvamp sprids ju snabbare än tiden det tar för en fiskmås att sno ens smörgås i Göteborg. | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-20 23:14 | |
![]() | Men samma här, jag duschar med badbrallorna på innan badet. | |
| Venatici | 2009-02-20 23:15 | |
![]() | Är det blygsel som gör att folk duschar med badkläderna? | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-20 23:15 | |
![]() | Japp, jag fick fotsvamp på badhuset för några år sedan. Kör sedan dess alltid med badtofflor. Golvet i simhallen är en riktig bakteriehärd. | |
| Ässät | 2009-02-20 23:16 | |
![]() | Men robson.. du beter dig som om du e gubbsjuk.. hanna e ju bara 17 :s *s*.. ta nån i din egen ålder :p | |
| -Robson- - Ej medlem längre | 2009-02-20 23:17 | |
![]() | Alltså, blygsel är det väl inte om man duschar naken efter badet. Men jag vet, egentligen ska man duscha naken och tvätta sig även innan badet. | |
| jaws68 - Ej medlem längre | 2009-02-20 23:19 | |
![]() | Hmm, har man badbrallor på och skitit några gånger under dan sen duschen hemma på morognkvisten så har man säkert colibakterier i rumpan efter toabesöken. Duschar man med badbrallor på så sköljs inte skiten bort så lätt under tvagningen på badhuset så lätt. Bästa är att ta av sig. | |
| singelkvinna - Ej medlem längre | 2009-02-20 23:19 | |
![]() | Är det första gången du är i ett badhus jaws68 ellr vad handlar det om? Du verkar ha fått din värsta upplevelse där?!... | |
| jaws68 - Ej medlem längre | 2009-02-20 23:22 | |
![]() | singelkvinnan. Nä, inte första. Jag går varje vecka. Men nu senast reagera jag. Vad det handlar om får du läsa i mitt första inlägg. Tjejer brukar vara renligare.. eller har jag fel.. duschar ni med badkläderna på innan ni går i? | |
| Candee | 2009-02-20 23:23 | |
![]() | jaws68..klart jag vet det. Men nu pratade vi om Västerås..var bara nyfiken. Har inte följt det isf..eller missat rättare sagt. Och för att påpeka så är jag inte hallstabo från början utan västeråsare..:D Och ja..vet inte vilken du menar utanför hallsta. Vi har ju en egen simhall här. | |
| jaws68 - Ej medlem längre | 2009-02-20 23:24 | |
![]() | Det är ju inte direkt nån doktorsavhandling som krävs för att fatta att man inte blir ren i underlivet med badkläder på vid tvagningen. | |
| jaws68 - Ej medlem längre | 2009-02-20 23:26 | |
![]() | Candee, samma som dig..Västeråsare från början :-) Jag har sett mer snusk än så där vissa snyter o spottar i bassängen. Sånt såg jag när jag bodde i V-ås för x antal år sen. Gick o simma på Kristiansborg då. | |
| Candee | 2009-02-20 23:29 | |
![]() | Jo..vet o hört. En väninna har jobbat i många år både på löga i kristiansborg..sista åren på sistnämnda..så man har hört ett o annat..hihi | |
| emmylicious | 2009-02-20 23:29 | |
![]() | Som sagt, tror det är vanligare bland yngre och ja, tjejer gör exakt likadant. inklusive mig. det finns ju toalett i simhallen (iaf här - i själva simhallen, inte bara omkl. rummen) och dit går folk o sen hoppar dom ner i badet igen. | |
| Ässät | 2009-02-20 23:35 | |
![]() | Jag har inte badat i badhuset sen i sexan tror jag *s*.. | |
| Candee | 2009-02-20 23:37 | |
![]() | Jag badar inte så ofta heller..föredrar natursjöar på sommaren..även om det knappast är rent vatten..men de skiter jag i..neh inte bokstavligen utan basiluskerna..haha | |
| Candee | 2009-02-20 23:39 | |
![]() | Däremot är det rätt snuskigt oxå med människor på sommaren som badar i bässänger på t ex campingplatser. De kan först vara och bada i sjöar runtom när de turistar. Sen drar de in samma badkläder i bassängerna utan att tänka på hur mycket skit de tar med sig.. | |
| singelkvinna - Ej medlem längre | 2009-02-20 23:41 | |
![]() | Ta och coola ner istället och gå till badhuset utan en massa tankar... Folk i allmänhet e nog inte så skitiga av sig. Du kan lugnt simma vidare utan att bry dej. | |
| -Nephelia- | 2009-02-20 23:41 | |
![]() | asch...sjöar är nog renare än simbassänger. Eller om man badar i havet, saltet dödar det mesta. Större risker i så fall, om man äter på restaurang. Om man är rädd för basilusker. | |