Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 414 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ainaziz - Ej medlem längre | 2009-02-22 05:13 | |
![]() | Ta itu med dina problem på ett annat ställe. Mupp | |
| TPP | 2009-02-22 05:55 | |
![]() | Suck! Ett barn gjorde sig hörd i en vuxenvärld | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2009-02-22 09:47 | |
![]() | kicjoh jag har en fantastisk sambo :) Och du Ainaziz mogna lite va ... Lalala jag ville verkligen spela med dig precis när jag såg det så la mitt j-a internet av..har trådlöst som inte vill ibland så i vilket fall som helst så gick jag och la mig och kollade på en snoräcklig film.... Förövrigt så kan jag tala om att jag tycker det är oroväckande med alla pensionärs-krämpor...det känns tungt...är jag gammal ? | |
| Robodendron - Ej medlem längre | 2009-02-22 10:05 | |
![]() | Hur gammal är du? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-02-22 10:11 | |
![]() | En gissning är att hon befinner sig i 30-35 års åldern. | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-02-22 10:15 | |
![]() | Rhobodendron..Du fick mig att komma in i en nostalgisk sinnesstämning. www.youtube.com/watc...re =related | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2009-02-22 10:33 | |
![]() | Gammal som gatan :) är 8 år äldre än min sambo :) Gissa.. | |
| Robodendron - Ej medlem längre | 2009-02-22 10:35 | |
![]() | 46? | |
| mumskakan | 2009-02-22 10:38 | |
![]() | Det är skillnad på att vara allmänt deppig och ha en depression. Kanske du skulle behöva äta tabletter ett tag, mycket bra som hjälper dessutom. OM det är en depression du lider av. Deppighet för att det är kallt och mörkt, allmänt trist med allt annat tråkigt som stress så kanske du skulle unna dig lite egentid. Åka å sola, yoga, skicka iväg kidsen en helg å bara vara med din sambo.. | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2009-02-22 11:23 | |
![]() | det är inte depression...bara allmänt uttröttad av allt | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2009-02-22 11:25 | |
![]() | föressten äter så mkt medeciner för allt det andra så det kan knappast vara bra med mer .. | |
| Tess 08 | 2009-02-22 12:08 | |
![]() | Har du familj och barn hemma??? Jag tog semester på hemmaplan en helg! HUUUUUUR underbart som helst. Jag berättade för barnens far att han var den som tog hand om barnen den helgen och skulle han brt fick han fixa det också... barnvakt eller ta med barnen. Jag skulle ha SEMSTER och göra det jag ville, inget tvång!!! Jag satt hemma i soffan och kollade på TVn. Frågade barnen något sa jag bara att jag hade semester och att de fick fråga pappa. De tycket det var kul och lärde sig snabbt... Sen bonvaxade jag vardagsrumsgolvet och satte upp nya gardiner och så... Men det var inte stressigt eftersom jag VILLE det!! Inget måste!!! Alternativt så far du bort en helg, hotellfrukost och sovmorgon i skön säng! Lycka till och ta det lugnt! | |
| Tedacious | 2009-02-22 12:24 | |
![]() | Vi människor lever i kaos. men alla vill på något sätt nå kosmos, framförallt alla religioner. kosmos är motsatsen till kaos. | |