Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 302

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Linn79 - Ej medlem längre2009-02-24 18:07
Antal inlägg: 4279

Blir sällan så värst känslomässigt engagerad, förutom när någon uppenbarligen blir ledsen eller om ngn säger ngt rart till mig.

Ibland blir jag lite trött på folk som postar länkar till olika forskningar (nästan uteslutande väldigt subjektivt utvalda för att stödja deras korståg i någon fråga. Inte sällan helt oviktig) Men då kan man ju välja en annan tråd.

Boopsie2009-02-24 18:44
Antal inlägg: 20

Egentligen vet jag inte varför jag ställde den här frågan ???
Antar att jag var för spontan och samtidigt undrade något..

Egentligen är jag ju här för att spela :)

trashone - Ej medlem längre2009-02-24 19:56
Antal inlägg: 18678

carl: Jag skriver inte alltid så korrekt som jag borde, men missbruka sitt skrivspråk har en hel del gjort till en art här. Se trådstart.

blankomblank2009-02-24 20:12
Antal inlägg: 1403

Bara folk använder vårdat språk får de väl tycka vad de vill. Jag menar ingen känner ju någon här på riktigt så man kan väl inte ta åt sig på riktigt heller?...
Gör man det bör man nog logga ut och hitta riktiga människor att umgås med.

oeronbarn - Ej medlem längre2009-02-25 11:48
Antal inlägg: 2288

håller med h-p. för det mesta är forumet en riktig avskrädeshög av syjuntefjanterier, men emellanåt blänker en guldtråd i väven. förvisso är jag själv för lat för att starta trådar och bidrar inte på annat sätt än genom att strö halvhjärtade sarkasmer här och var så jag är väl inte rätt person att klaga egentligen.
alla har vi olika anledningar för att söka oss till det här forumet. en vill avreagera sig, en annan klyva lite hår och ytterligare en vill bara ge dagens kram och titta på ett roligt youtube-klipp. den andres skäl är ofta outgrundliga.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?