Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 1stclassriot | 2009-02-24 14:15 | |
![]() | nataber hur visste du att det var finspång jag snacka om? hmm och dessutom om det nu suger så jävla mycket och vi försöker göra något åt det så är det folket som suger, inte själva byn. en sak som är fel med det här landet och folket i det är att det ALDRIG går att göra folk nöjda med något vad man än försöker med. anledningen till tema är för att folk aldrig klär ut sig när de går till krogen, allt ska vara så jävla seriöst hit och dit. va är det för fel att klä ut sig till en jävla fån och gå ut och pissa på andra människor, för det känner jag för o göra just nu. ingen jävla idé att försöka med något. | |
| 1stclassriot | 2009-02-24 14:16 | |
![]() | och jo vi har massa bra lokala band, t.ex. M&J de är riktigt bra. | |
| nataber | 2009-02-24 14:20 | |
![]() | vart nyfiken på vad det var för kommun. måste väl våga stå för vilket folk man pissar på? så såg jag dina traderaauktioner = finspång. och ja. staden är väl okej. men folket? nja. förstår att folk flyttar därifrån. men om man nu aldrig kan göra någon glad, om alla bara gnäller. lägg ner då rå. ut och pissa på folk. det löser säkert massor. | |
| nataber | 2009-02-24 14:21 | |
![]() | haha "bosse på försäkringskassan"! | |
| 1stclassriot | 2009-02-24 14:23 | |
![]() | jag syfta nog inte på folket i finspång enbart... | |
| nataber | 2009-02-24 14:25 | |
![]() | nej. folk är cyniska idioter och tråkiga bananer överallt. nix. sluta bry dig om vad folk gör och inte. vill de gå ut, så går de ut.. kanske inte i finspång dock. | |
| 1stclassriot | 2009-02-24 14:26 | |
![]() | alltid när man tar upp diskussioner på betapet så är folk duktiga på personangrepp. | |
| 1stclassriot | 2009-02-24 14:27 | |
![]() | bara en allmän tanke. nej ärligt talat så går jag inte ut själv i finspång längre. går inte ut så mkt överhuvudtaget, är själv bartender. det bästa som finns är dubbeldansen, men inte ens det är bra längre. nästa gång blir palace | |
| nataber | 2009-02-24 14:28 | |
![]() | ironin vad rätt påtaglig. vad jag kan se har jag inte yttrat några personangrepp. förutom att folk är allmänt trissta i finspång. kasta inte sten i glashus fröken "ut och pissa på folk" | |
| nataber | 2009-02-24 14:30 | |
![]() | eller ett till exempel: "VA FAAN SÄGER JAG BARA! Jävla idioter... Vad är det med folk!????" att gå ut med den inledningen öppnar nog bara upp för en inte så trevlig diskussion. | |
| nataber | 2009-02-24 14:30 | |
![]() | hugo = den enda bra klubben i östergötland. | |
| 1stclassriot | 2009-02-24 14:33 | |
![]() | nataber nej jag menade inte dig, jag menar annat folk. varje gång jag har startat en diskussion i forumet, oavsett vad det handlar om, så går folk på en personligen, har sett det i andra trådar också. | |
| nataber | 2009-02-24 14:33 | |
![]() | ja. när man inte kan försvara sig med bra argument så är personangepp tydligen kanon för vissa. | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-24 14:34 | |
![]() | Kanske är man i Finspång tillräckligt upplyst för att roa sig utan alkohol? Du kan valt fel yrke fröken. Klaga inte på människorna om människorna inte kommer till spriten. Om människorna inte kommer till spriten så kommer nog spriten till människorna på annat sätt. De kanske hemmafestar och lyssnar på metal? Har du provat att sluta spela Darin och sätta på Dreamtheater istället? Om ni har för få kunder kan ni alltid starta en Bingohall istället. | |
| 1stclassriot | 2009-02-24 14:38 | |
![]() | haha darin har aldrig spelats på vårt ställe, TACK OCH LOV ;-P nej man behöver inte gå till krogen för att dricka sprit, det finns massa alkoholfria alternativ. missförståndet att man måste dricka sig full för att gå ut är definitivt löjligt. jag dricker sällan sprit när jag går ut, | |
| emman | 2009-02-24 14:47 | |
![]() | Dream Theater = metal? hahahahaha ;) | |
| helejnaa | 2009-02-24 14:57 | |
![]() | TS, kul att ni gör något bra för att knyta samman folk på er ort! Jag tror att man behöver kämpa mycket i början när man sätter igång nånting nytt. Folk är i allmänhet rätt rädda för nya grejer, även fast det är just vad man önskar sig. Kan förstå frustrationen när man med de medel man kan försöker förbättra en situation och folk inte är tillmötesgående. Men kämpa på, det kanske blir bättre... | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-24 15:02 | |
![]() | Erkänn att du skulle vilja sätta på dem, om M inte var där? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-24 15:03 | |
![]() | Trevligt att alla som blir dissade måste skapa tråd om det... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-24 15:04 | |
![]() | Ungefär som de som bara måste in och dissa så fort det går. | |