Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade42
Mobilspel
Pågående19 354

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Mysteriet - Ej medlem längre2009-02-24 16:55
Antal inlägg: 132

Jag hugger bara på folk som är spydiga och raljerar över att min ratingförlust inte betyder något. För det gör det alldeles säkert inte det, men för mig gör det det. Varför ens ta sig tid att skriva, om det enda man tänker göra är att håna?

Och nej, jag sitter inte bakom en brandvägg. Eftersom jag har en Mac behöver jag inte det.

dudeniro - Ej medlem längre2009-02-24 16:58
Antal inlägg: 6214

det var bara en tanke... men du illustrerar ju väl att jag var fel ute! ;)

Nåväl, lycka till!!!

vulcan2009-02-24 17:22
Antal inlägg: 7666

När det nån gång blir generella problem med spelservern så märker vi det direkt på att en massa inlägg om saken dyker upp under Support och Snack-flikarna. Det är väldigt sällan det händer. För många, många spelare så strular det i princip aldrig. Själv tappar jag uppkopplingen någon ytterst enstaka gång. SKulle gissa att det beror på mitt trådlösa nätverk. Däremot hade jag problem för några år sen som helt försvann när jag bytte router. Den gamla hade helt enkelt blivit instabil och svajig och tappade min uppkoppling stup i kvarten.

Sen vet vi att det blir problem för vissa specifika användare som inte alltid är så lätta att klargöra vad de beror på. Det kan handla om webbläsaren, det kan handla om lokala säkerhetsinställningar, eller om något helt annat. Ofta är dock dessa problem mer av karaktären att det inte går att spela överhuvudtaget.

Sen kan vi ju alla försöka att hålla en vänlig ton i tråden precis som dude är inne på. Visst var en person lite småironisk här ovan - men det gör det INTE okej att använda formuleringar som "knip igen snattran"

tiku612009-02-24 17:30
Antal inlägg: 21

kan påpeka att jag har oxå haft jätteproblem med att bli nedkopplad den senaste veckan...massor med gånger under många spel! vad det berodde på vet jag inte,men nu verkar det funka bra!

snorklan2009-02-24 17:33
Antal inlägg: 1686

Okej.. f'låt då.. Men jag förstår bara inte att man blir så förbannad för att det inte funkar ibland (av vilken anledning det än må vara), det är ju bara ett spel. Men jag ska låta bli att va spydig..

Depeche Mode2009-02-24 17:42
Antal inlägg: 38

enjoy the silence

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?