Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 250 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Optimisten | 2009-02-26 17:42 | |
![]() | Tja, jag önskade mig något personligt på en jämn födelsedag, och min svärmor gav mig ett ångstrykjärn............. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-02-26 17:50 | |
![]() | Jag var 8 år. fick ett paket av farmor och farfar som var stort som en hangar i omfång, och mina förväntningar var så stora att jag skakade - speciellt eftersom min bror hade fått ett pyttelitet paket. Nåväl... jag öppnade paketet med darrande händer, kikade ner i lådan och såg... något gigantiskt vitt med päls på!! Nej, det var ingen söt kanin eller chinchilla - det var en gigantisk pälskantad skinnmössa med utanpåsömmar i storleksordningen mindre zeppelinare. Min bror sa "PROOOOVA den, PROOOOOVA den" och det gjorde jag :( Jag kom inte in genom normalstora dörrkarmar med den där tingesten på huvudet. Dessutom var den så praktisk att jag absolut måste bära den till skolan. Busschauffören var tvungen att öppna båda dörrarna för att jag överhuvudtaget skulle ha en rimlig chans att åka kollektivt. Resten av skoltiden blev en mardröm - Det är få som vill vara kompis med en rödhårig flicka som har ett vitt luftskepp på huvudet :( Det var min värsta present! Utan konkurrens. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2009-02-26 17:50 | |
![]() | Jag har fått en minigris i present en gång. Den bästa present jag någonsin fått :) | |
| Lisaa | 2009-02-26 18:11 | |
![]() | Prydnadsföremål man inte vill ha går utan pardon till Myrorna. Och förklaringen till varför den inte står framme när givaren kommer är a) vill inte ha prydnadssaker eller b) föll ner när jag dammade. Man kanske skulle kombinera a o b... | |
| sanlin | 2009-02-26 18:12 | |
![]() | Oj,usige beatha det lät inget vidare!! Själv kommer jag inte på nåt allt för hemskt jag fått.men håller med ang prydnadssaker.Det är oftast bäst att välja själv! | |
| micro113 | 2009-02-26 18:15 | |
![]() | Jag minns ingen present som gjort mig direkt missnöjd. Min man brukar köpa med omtanke, sånt som han vet att jag vill ha för att jag råkat nämna det någon gång. Mest nervös var han när han gav mig en våg och en kavaj -- jag blev jätteglad, vågen hade jag ju önskat mig, och kavajen var skitsnygg. | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-02-26 18:22 | |
![]() | Får sällan kläder av min pojkvän, men två av gångerna har han köpt pyttesmå toppar i storlek 34. Vet inte om jag ska bli smickrad.. Tråkigt när man gillar plagget men inte kan använda det.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-26 18:23 | |
![]() | träningsredskap eller gymkort | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-02-26 18:24 | |
![]() | ja, det är lite tveksamt - om man inte bett om det :) | |
| alexon | 2009-02-26 18:29 | |
![]() | på min födelsedag i måndags så föråt jag mig på godis och tårta varpå jag åkte till min syster och fick sju paket med godis. | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-02-26 18:29 | |
![]() | haha ja.. Fick skolmaterial och träningsredskap av mamma för tre år sen. Behöver jag tillägga att jag misskötte skolan och hade lagt på mig lite? Inga diskreta presenter precis.. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-26 18:56 | |
![]() | Hade jag fått ett par Helly-sockor hade jag gått i mål av lycka!!! Kan faktiskt inte minnas nån riktig "felpresent". Alla vet att jag hatar prylar så jag brukar sällan få några som inte är riktigt genomtänkta. Då ger de hellre vin, choklad, en konsertbiljett eller något de vet att jag förbrukar. | |
| Limer | 2009-02-26 18:58 | |
![]() | När min svåger fyllde fyrtio hade hans vänliga kamrater under natten lyckats tagit sig in i hans källare och där överlämnat sin present; en, helt oönskad, tupp. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2009-02-26 19:19 | |
![]() | En jordglob!! Har knappt hämtat mig ännu | |
| dragabol | 2009-02-26 19:32 | |
![]() | jag fick en massagestav när jag fyllde 30, det blev tyst i rummet och jag vet inte vem som ville sjunka under jorden först, jag eller mina kompisar som gett mig den ... där satt svärmor, svärfar o hela baletten. Den var i silver men det hjälpte föga | |
| angie_hell | 2009-02-26 19:34 | |
![]() | julen när jag var typ 7 el åtta år så fanns det ett paket hemma hos mig. Det var jättestort och hade mitt namn på. Mamma köpte det typ en och en halvmån innan julafton så det var lång väntan. Jag var väldigt exalterad och trodde det var en cd spelare. Men det var en antik dockvagn som skulle stå i mitt rum och innehålla torkade blommor. jag grät hela kvällen.... | |
| micro113 | 2009-02-26 20:49 | |
![]() | dragabol Jag och syrran gav på skämt en gång en lösfitta till en kille i present. Gissa om vi skämdes när vi kom på festen senare och den låg upplagd med kort och allt bland alla andra presenter. | |
| Evisaur | 2009-02-26 21:04 | |
![]() | Fick en begagnad BH av min mormor ett år. Den hade legat hemma hos henne hur länge som helst så den luktade rök och var nikotingul. Dessutom var den ful, omodern och på tok för liten. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-26 21:53 | |
![]() | Dragabol: jag fick också en massagestav när jag fyllde trettio. Svart. Boy, did I loooove it....... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-26 22:03 | |
![]() | Jag fick ett par jättefina mockastövlar i storlek 41. Själv har jag storlek 38. | |