Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 302 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:21 | |
![]() | ;) | |
| ROBODENDR0N - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:31 | |
![]() | Men Dudeniro, frågan var inte vad NI hade på era discon när du var tolv bast på 80-talet. :-)) Bra låtar dock. *Blir nostalgisk* :-) | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:32 | |
![]() | hehe... hoho... var är skoldiscot någonstans? *gnuggar händerna som en gammal äcklig gubbe (och säger "hoho") | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:33 | |
![]() | mäh! menar du att Jag tänkte fel!? Det har jag svårt att tro faktiskt. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:35 | |
![]() | Om jag får gå på årskurs sex-disco igen så hoppas jag att farsan stannar hemma. Jag trodde jag skulle få dansa tryckare när de spelade Lionel Ritchie men så kommer farsan Robocop och bara tränger sig fram och snor tjejen. | |
| ROBODENDR0N - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:36 | |
![]() | Förresten Dude, det smög sig in ett fel när du skrev upp låtarna på kassettbandets konvolut. Vilken är den sista låten? Är det Chris de Burgh med Lady in red eller Foreigners rysarballad I wanna know what love is? :-)) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:36 | |
![]() | Haha, dudeniro. Huey Lewis and the News (Hip to be a square)??? Sjukt, bara så sjukt. | |
| Ajdan | 2009-02-27 16:36 | |
![]() | Min 12-årige son gillar Linkin Park och Akon! Men han kanske är konstig??? | |
| ROBODENDR0N - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:38 | |
![]() | Linkin Park borde kunna få med en låt, på samma vis som vi hårdrockare fick med EN låt av Kiss på det glada 80-talet. :-)) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:38 | |
![]() | jamen robban okejrå. du har rätt. Budalv, ville egentligen ha med "the power of love" med huey lewis men de sista sekundrarna på låten var avklippta. Sedan blir det alltid en massa tjafs "vi vill ha den andra pöwer of låååve-låten!" | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:42 | |
![]() | Låt alla ungar skriva en varsin anonym lista på 10 låtar, sen tar ni lite låtar från varje lista så blir alla nöjd och glada. Tror nog de vet bäst själv vilka låtar som de gillar... finns nog inte så många tolvåringar på betapet skulle jag tro :) | |
| ROBODENDR0N - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:44 | |
![]() | Jag minns den kassetten, Dude. Du spelade ju in "The power of love" från TV - Huey Lewis var med Nöjesmaskinen. Ungefär 30 sekunder in i låten kommer morsan in i vardagsrummet och säger: "Dudeniro, din fröken ringde igen. Varför kan du inte låta bli att dra i Kerstins flätor på mattelektionen??" Det där förstörde lite av stämningen i låten, tycker jag. :-)) | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:46 | |
![]() | Huey Lewis & The News - The Power Of Love är väl ingen höjdare precis | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:47 | |
![]() | Hade jag varit lite äldre hade jag sagt "golkärring" om lärarinnan för att hon ringde till er på en fredagskväll klockan nio!!! OM jag inte minns fel så blev det i stället ett "mäh" sedan gick jag och spelade donkey kong istället. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:48 | |
![]() | är det ju visst night ranger. en sån där klurig låt som man kunde både dansa tryckare och lite disco till | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:48 | |
![]() | ska ju va såna låtar där alla håller händerna i luften ju jag kommer ihåg skoldiscon man gick på haha billigt och bra alltid | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:50 | |
![]() | händerna i luften?! nä, det skall vara en sån där låt där alla killar kan dansa runt i en ring med händerna om axlarna på varandra. | |
| ROBODENDR0N - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:52 | |
![]() | Dude, minns du när batterierna tog slut i Donkey Kong-spelet? Jag menar då du klippte av en elsladd och försökte få ström till spelet från väggkontakten. Gosse, sicken kyss du fick den gången! :-)) | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:52 | |
![]() | 12 år... dom ska börja högstadiet snart, att gå på disco är något dom sett äldre göra som dom antagligen har längtat efter för att det är spännande och annorlunda. Då ska ni väl inte spela samma musik dom själva har hemma på sina rum? Dessutom, skippa alla sorters barnmusik som smurfarna eller markollio. Genomskådar dom att ni behandlar dom som barn när dom vill leka vuxna blir det bara dåliga vibbar. Införskaffa några av de senaste blandskivorna från reklamradiostationerna så går det nog bra. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-27 16:53 | |
![]() | ;) jo tack, jag minns det. 220-volt rakt in i handleden och så ett sönderspräng game&watch. Och vad gjorde du? Skakade på huvudet och öppnade en till burk TT... | |