Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 302 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2009-02-28 12:32 | |
![]() | obs. Men för det så är det inte fel att tycka om enkelproducerad musik heller. Ibland kan jag längta tillbaka till när jag var liten, då jag ännu inte hörde helheten i låtar. Det blev så mycket lättare att gilla en låt då :) | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-02-28 12:35 | |
![]() | om man sågar dom som svarar vad som är bra dålig musik kan man ju lika gärna såga dom som frågar med? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-28 12:51 | |
![]() | Bra musik är musik som får en att vilja höja volymen. Dålig musik är musik som får en att vilja sänka volymen. Så ser jag på det. | |
| SashaLuna | 2009-02-28 18:45 | |
![]() | Bra musik för mig är musik med riktiga instrument och duktiga musiker. Musik med tanke och känsla bakom sig. Sen kan det ju klart vara underhållande med massproducerat data knappande men bra musik kan jag inte kalla det för det. | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-02-28 18:49 | |
![]() | Folk behöver lära sig att tycka "på rätt sätt". Ex: Fel sätt: "Det finns ingen bra musik inom den genren" eftersom ingen kan veta att det är så, eller hur? Rätt sätt: "Jag tycker inte att det finns någon bra musik inom den genren". Fö tycker jag nog att det mesta inom musik är bra. Kanske inte Sven-Ingvars då. | |