Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 199 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-02-27 20:15 | |
![]() | Jag ramlade också ner från en våningssäng en gång när jag var liten. Fast som tur var landade jag med rätt huvud mot golvet. | |
| Miss_jk | 2009-02-27 20:17 | |
![]() | Det huvudet ni inte tänker med då antar jag? | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-27 20:17 | |
![]() | ja men jag har en tendens att rulla ur min säng fortfarande iallfall stöter jag bort mitt täcke som jämt hamnar på bredden halvt hängande utanför min säng | |
| Miss_jk | 2009-02-27 20:17 | |
![]() | Ooops: ;-) | |
| Snoosy | 2009-02-27 20:17 | |
![]() | venatici, den var riktigt bra ju haha miss, brutit den .. jheesus. det måste känts rejält | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-27 20:19 | |
![]() | en natt för ett tag sen vakna jag att jag börjat bloda ner sängen och så jag hade inte märkt mitt sår på fingertoppen så blev sängklädesbyte halv 4a på morgonen | |
| LadyZara | 2009-02-27 21:33 | |
![]() | Klär av nån anledning alltid av mig naken, om jag inte redan är det, när jag går i sömnen vilket kan vålla en del problem. Exempel 1: jag vaknar i trapphuset, två trappor ner från min lägenhet, på vägen upp till min lägenhet står grannen (en kille i min ålder) och tittar ut genom sin dörr, yrvaken som jag är löser jag det genom att låtsas som ingenting. Exempel 2: Jag lägger mig på golvet i vardagsrummet där en killkompis killkompis som sov över hittade mig, han var smått konfunderad. När jag bodde ihop med en kille berättade han att jag en gång gått upp mitt i natten, satt mig framför datorn och frenetiskt börjat klicka med musen. När han frågade vad jag gjorde svarade jag "jag ska bara kissa". Som tur var ledde han mig rätt... | |
| Snoosy | 2009-03-04 22:12 | |
![]() | ladyzara,, hihi | |
| mrperfect | 2009-03-04 22:19 | |
![]() | Nej fyfan va otäckt, fungerar han som en riktig man nuförtiden eller är det kört? | |
| Curly Girl - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:21 | |
![]() | när ja var liten åt jag i sömnen så mamma o pappa fick låsa köket haha kunnde till o med stå o käka mjöl direkt ur påsen. Vet inte varför men de gick liksom över av sig själv när ja blev runt 10 -11 år åldern | |