Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 250 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delight2002 | 2009-02-27 22:16 | |
![]() | "någon på jobbet, eller någon ni träffar nån gång ibland?" Om vi ponerar att en man på sin arbetsplats eller i annat sammanhang ibland träffar en kvinna som är sexuellt intresserad av mannen så har har hon full koll på eventuellt civilstånd och därför får hon benämningen freak av mig om personen ändå stöter på. Detta går att koppla om till det andra könet. Sen är jag mest så fruktansvärt less på alla krograggare och slemmon. Varför är det okej att _ta_ på mig bara för att jag är ute på en klubb? Skulle en person göra detsamma på stan skulle det vara sexuellt ofredande. Jag är fel person i en diskussion som denna, jag är för aggressiv mot allt slags "raggande". | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-02-27 22:18 | |
![]() | Det närmaste man kan komma män i den här tråden är trashone, och hon har inte ens skrivit något. | |
| Miss_jk | 2009-02-27 22:23 | |
![]() | På mitt förra jobb visste inte ens hälften vad jag hette, och därmed definitivt inte vilket civilstånd jag hade. "Träffar någon gång ibland" Ja, mycket kan hända på en månad eller tre... Håller annars med om krograggandet. Fast jag tror inte att det beror på att man är ute på en klubb, utan snarare att slemmot ifråga har fått en drink eller tre för mycket. | |
| remvanrijn | 2009-02-27 22:26 | |
![]() | sånt händer bara inte ju | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-27 22:26 | |
![]() | Delight: såvitt jag vet så innebär det exakt lika mycket sexuellt ofredande på en klubb som någon annanstans. Det är inte okej (i vart fall inte lagligt) någonstans att tafsa på någon oavsett vart det sker. | |
| Delight2002 | 2009-02-27 22:33 | |
![]() | Miss_jk Då var de kanske inte intresserade av dig? Är man intresserad tar man reda på fakta. Remvanrijn: Vad händer inte? Viktor_M Jag har provat att få de sk säkerhetsvakterna att ta tag i saken vid flera tillfällen men utan resultat. Det accepteras. Kanske borde polisanmäla någon gång ;P ? | |
| remvanrijn | 2009-02-27 22:36 | |
![]() | 2002 TS frågeställning... inte än iaf.. o nu är väl för sent.. | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-02-27 23:05 | |
![]() | delight;tror vi har ungefär samma åsikt här; rätt så kul för ungefär så som du svarat skulle jag svarat exempel: "Är man intresserad tar man reda på fakta. "Om vi ponerar att en man på sin arbetsplats eller i annat sammanhang ibland träffar en kvinna som är sexuellt intresserad av mannen så har har hon full koll på eventuellt civilstånd och därför får hon benämningen freak av mig om personen ändå stöter på. Detta går att koppla om till det andra könet." | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-02-27 23:07 | |
![]() | Ponare att det rör sig om en torsk, eller nej, jag är inget vidare på det där med torskponering. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-02-27 23:08 | |
![]() | Det blev smaklöst, såhär i efterhand. | |
| Miss_jk | 2009-02-27 23:08 | |
![]() | Men om man själv är singel och bara är intresserad av en flirt och kanske ett hångel på firmafesten så tror jag att man skiter i personens civilstånd. Kanske har sett killen/tjejen på håll i matsalen ett par gånger. Inget konstigt alls. | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-02-27 23:10 | |
![]() | jernrandis:skälet till att man skulle visa äckel osv, är för att det är ungefär vad jag skulle göra om nån skulle sexa upp sig mot mig och han vet att jag har ett förhållande.Jag sa i trådstarten att "någon på jobbet, eller någon ni träffar nån gång ibland?", det förutsätter att man vet litegrann om personen i fråga, och är man intresserad av nån så nog sjutton tar man reda på stats. | |
| Miss_jk | 2009-02-27 23:12 | |
![]() | Men om man själv är singel och bara är intresserad av en flirt och kanske ett hångel på firmafesten så tror jag att man skiter i personens civilstånd. Kanske har sett killen/tjejen på håll i matsalen ett par gånger. Inget konstigt alls. | |
| micro113 | 2009-02-27 23:15 | |
![]() | Jag är gift, och tycker i alla fall det är smickrande om någon flirtar. Jag kan inte förstå varför det skulle göra personen till ett freak, eller äckel. Äcklig vore däremot den gifta parten om man går över gränsen för oskyldig flirt till något annat. | |
| Polly Juice | 2009-02-27 23:16 | |
![]() | viktor: "psykopat-wunderBARM"? Ungefär som hon den där vad-hon-nu-hette, som opererade bysten tills vardera bröstet hade samma storlek som en fotboll? :p | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-02-27 23:17 | |
![]() | för mig skulle inte personen vara ett äckel utan jag skulle BLI äcklad, om han medvetet efter att han vet min stats vill nåt... | |
| mmmattis - Ej medlem längre | 2009-02-27 23:19 | |
![]() | 1,2,3 och 6 | |
| Miss_jk | 2009-02-27 23:22 | |
![]() | Jo, men det är ju skillnad. Det framgick inte i trådstarten att "flirtaren" visste något om "mottagarens" status. Vet man att personen har ett förhållande så kan jag också tycka att det är riktigt risigt att flirta med den personen. | |
| micro113 | 2009-02-27 23:29 | |
![]() | Fast jag har haft många roliga flirtar, som varit just bara det, och båda har varit fullt klara över det. Det har inte inverkat menligt på mitt förhållande till min man, och gränsen har alltid varit tydlig -- men det har varit kul och förgyllt mer än en dag i mitt liv. Så länge det är oskyldigt så ser jag alltså inte problemet. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-27 23:36 | |
![]() | Delight: "Jag har provat att få de sk säkerhetsvakterna att ta tag i saken vid flera tillfällen men utan resultat." Det är oacceptabelt och tjänstefel enligt mig och borde definitivt polisanmälas om det tas upp med en vakt. Men.. säkerhetsvakter på krogar är ju inte kända för att uträtta så mycket konstruktivt precis. Och frågan är om polisen skulle kunna göra så mycket heller. Så naturligtvis har du rätt i att det skulle bli mer uppmärksammat om det hände under dagtid på en lunchrestaurang. Det är tyvärr sant.. Polly Jucie: HAHA! exakt! ^^ en sådan skulle man inte vilja träffa på. jag vill inte dömma nån efter utseende men opererar man sina bröst tills de blir stora som fotbollar så skulle väl jag fördomsfull som jag är, tro att allt inte stod rätt till i den psykiska delen. Huga! nåja, ordivtsar i all ära men nu var det en doftgran jag hade i åtanke. det förstod du säkert. | |