Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 211 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| herr greger - Ej medlem längre | 2009-02-27 21:33 | |
![]() | Det finns mkt få önskemål om andra spelrum än klassiskt, vilket gör argumentet att andra också skulle vilja ha specialrum idiotiskt och irreelevant. | |
| odin - Administratör | 2009-02-27 21:34 | |
![]() | herr greger, gilla läget, vi motiverar oss inte något mer. | |
| ANDERStG | 2009-02-27 21:34 | |
![]() | Admins kanske borde ha en tråd där de svarar på frågan "What have you done for us lately?" Och där vill vi inte höra några snyfthistorier om hur de har andra jobb, ett privatliv och annat trams. Istället får de försöka köpa vår goda vilja och få oss att stanna kvar med att berätta om allt som är på gång. | |
| Modest Y - Ej medlem längre | 2009-02-27 21:36 | |
![]() | Sista delen i den där utsagan är lite underlig. Fick nämligen plus i kanten av spelvärdar för att vi inte tog i mer än vi gjorde med infon. 5 ggr per dag va det kanske. Folk vill bara minnas första 2 dagarna, då det togs i med besked för att det skulle hända ngt. Vilket iofs va effektivt ;-) Sen skällde vi inte ut andra spelare heller. Vi bad snällt. Så det så. Ibland undrar jag vem som skyfflade vidare infon till Adm. Inte kan det ha vart spelvärdarna iaf. För dom fanns på plats o såg att det gick rätt till. Men hur som haver. Ett klassikerrum blir det iaf inte. :-( | |
| ROBODENDR0N - Ej medlem längre | 2009-02-27 21:36 | |
![]() | Monk skrev: "Vi har svårt att motivera varför de som gillar just klassiskt ska premieras." Tja, möjligen för att det handlar om klassisk scrabble som det finns stora turneringar i IRL. Klassisk scrabble är att jämföra med schack. "Slumpat" liknar mest en lek. Att sajtens ägare inte är intresserade av att tillmötesgå några av Sveriges bästa scrabble-spelare är för mig en gåta. | |
| herr greger - Ej medlem längre | 2009-02-27 21:36 | |
![]() | Odin. Nähä!? | |
| odin - Administratör | 2009-02-27 21:37 | |
![]() | Joho | |
| Quelle | 2009-02-27 21:38 | |
![]() | Det är för mig en gåta att man ska fortsätta käbbla när adm gett ett svar som jag anser vara fullständigt acceptabelt. Det är deras sajt och det är så de ställer sig i frågan. Gilla läget. | |
| Modest Y - Ej medlem längre | 2009-02-27 21:38 | |
![]() | Men Anders, rätta dig i ledet nu som en snäll gosse. ;-) | |
| ANDERStG | 2009-02-27 21:38 | |
![]() | Eliten får väl grunda leetapet | |
| ANDERStG | 2009-02-27 21:38 | |
![]() | Modest: Jag är inte ens uppnosig. Det var ett konstruktivt förslag för att förbättra goodwillen. | |
| ROBODENDR0N - Ej medlem längre | 2009-02-27 21:38 | |
![]() | Pinsam attityd. | |
| herr greger - Ej medlem längre | 2009-02-27 21:39 | |
![]() | Jag tackar för det uttömmande svaret Odin. | |
| odin - Administratör | 2009-02-27 21:40 | |
![]() | herr greger, nöjet var helt på min sida! | |
| Gungner | 2009-02-27 21:40 | |
![]() | Det finns många andra rum som är mer önskvärda tex Fyllopet på fredagar och lördagar där man kan möta likapåverkade. | |
| herr greger - Ej medlem längre | 2009-02-27 21:41 | |
![]() | När argumenten tryter så! | |
| Modest Y - Ej medlem längre | 2009-02-27 21:42 | |
![]() | Robs motivering va nog en av de bästa jag sett på länge. Att spela klassiskt på Beta idag e lika "udda" som att köra med IT-listan ungefär... | |
| Tess 08 | 2009-02-27 21:45 | |
![]() | Modest Y skrev: Men herr greger o vi andra får nog bita i det sura äpplet o acceptera att det aldrig någonsin kommer att bli så. Ligger inte intresse att utveckla sajten åt det hållet. Jag säger: Ge dig nu!!! Hitta en annan sajt om du inte uppskattar det jobb alla lägger ner på sidan! För min del spelar det ingen som helst roll om det hade funnits ett rum för standard eller inte, men jag blir lagomt less på allt gnäll! herr greger skrev: Det finns mkt få önskemål om andra spelrum än klassiskt, vilket gör argumentet att andra också skulle vilja ha specialrum idiotiskt och irreelevant Jag säger: Nehej, det är bara att alla andra förfrågningar ligger under fliken support. Det har varit flertalet önskemål om ratingindelade rum tex... Och de som ville ha så fick inte det heller. (dessa önskemål är av något äldre datum, men de som önskade detta accepterade att det inte blev så) | |
| Herr Greeger - Ej medlem längre | 2009-02-27 21:45 | |
![]() | men jag vill ha ett standardrumm... där bara standardmänniskor kan samlas och spela standardbra. i papegojan ska det va' - kra kra kraa. | |
| Modest Y - Ej medlem längre | 2009-02-27 21:45 | |
![]() | Haha, det va ju kanonkul skrivet. | |