Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 199 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2009-03-04 00:27 | |
![]() | När jag är död så kommer man att flå mej på mitt skinn och hänga ut på museum för jag kommer att vara den ende som inte har varken tatuering eller piercing på huden :P | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-04 00:28 | |
![]() | Att dagens ungdom klär sig som de gör skiter jag i :) Okej, det kan vara osmakligt i vissa fall när det bli för överdrivet, men så länge man klär sig okej själv och känner sig trygg i sin kropp, så bryr man sig inte om sådana tjejer utan sköter sig själv. Dessutom tror jag det är en ungdomsfas när unga brudar klär sig utmanande och provokativt, det går nog över. Tror inte de sitter där om 50- 60 år med åtsittande klänningar, peircingar och överspacklade när dom är 70 taggare. Värre är det dock (enligt mig) när man sätter in bilder på sig själv på snyggast, då är man väldigt osäker på sig själv, eller så är man FÖR säker, det är inte speciellt attraktivt med folk som tror att de är störst, bäst och vackrast! | |
| remvanrijn | 2009-03-04 00:36 | |
![]() | Curly Girl ; kaniner blir sällan äldre än 7 år | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-04 00:41 | |
![]() | Däremot så har kaniner en tendens att bli större och större för varje år, vilket inte är så bra i vissa avseenden ^^ fast till slut dör de ju som sagt.. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-04 00:43 | |
![]() | skrynkliga kaniner är vad det kommer att bli | |
| Polly Juice | 2009-03-04 00:49 | |
![]() | mollee: "det är inte speciellt attraktivt med folk som tror att de är störst, bäst och vackrast" Håller med, lögnare är vidriga. Alla VET ju innerst inne att det är JAG som är störst, bäst och vackrast här i världen. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-04 00:52 | |
![]() | :) | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-03-04 04:16 | |
![]() | Förstår inte varför man vill tatuera in playboykaninen på sin kropp... | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-03-04 04:31 | |
![]() | heeting: Det finns en klar koppling till det faktum att du inte kommer bli gift. | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-03-04 04:40 | |
![]() | Nattravn, nu får du nog utveckla! | |
| Jeanettii | 2009-03-04 10:55 | |
![]() | Jo det blir ju lite överdrivet. Men antagligen tar hon ur piercingar när hon börjar bli gammal o skrynklig. Då förstår man nog att det inte passar in. Tatueringen blir nog ihopskrynklad den med, då kanske man inte ser vad det är ens, eftersom huden slappar ihop. | |
| sommar1 | 2009-03-04 11:02 | |
![]() | Folk får göra hur dom vill...men det kan ju bli lite åt det sjukare hållet när dom måste vika ut sej lite på nätet för att få poäng. Hoppas och tror nog lite att en del tjejer gör det bara för skojs skull. Är ju så sjukt mycket reklam med skönhetsideal så det blir ju en viss press på ungdomar idag motför förr. | |
| lacrimosa | 2009-03-04 11:11 | |
![]() | nattravn: så bara tjejer som hyllar playboy-idealet blir gifta? ..för att alla andra är bittra flator? eller? förstår inte riktigt sammanhanget. det finns många tjejer/kvinnor som är tillräckligt säkra på sig själva, utan att klä av sig/visa upp sitt yttre. dessutom är de ofta vackrare - i mina ögon. om du inte tror att personlighet och intelligens genererar intresse hos det motsatta könet tror jag nästan att du bor under en sten. | |
| Ronny | 2009-03-04 11:13 | |
![]() | varför tatuerar man in playboykaninen? jag fattar inte det. finns det nån här som har en playboykanin intatuerad som kan förklara detta beteende? | |
| Eliver | 2009-03-04 11:16 | |
![]() | *NOTIS* Snyggast.se ägs utav USAs porrbransch, och när man registrerar sig så går man med på att alla bilder man laddar upp får användas utav dem, de distribueras till nya "träffa din nya partner idag" sidor. Alltså, de lättklädda fina damerna blir profilbilder till medlemmar som har automatiskt blivit framställda för att ha en "grund" för hemsidan att stå på. Bara lite info för er som vill ha mer att bli lite sura över:) | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-03-04 11:25 | |
![]() | Läste precis en artikel i dn om den vitryska regeringen var orolig för ungdomars musikvannor och lät spärra in dem med avikande åsikter till rehabilitering. Vad går gränsen då för vad man kan acceptera i alternativa kultursstilar, jag skulle vilja säga , pretty fucking much. Visst kan det det tyckas osmakligt att väldigt unga människor spelar på sexualitet, att tar in på den vuxna exklusivas subtila och stelbent viktorianska pleasure Island. | |
| DoDoli - Ej medlem längre | 2009-03-04 11:25 | |
![]() | Du gnäller ju bara för att du inte är en av de tjejerna du snackar om. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-03-04 11:28 | |
![]() | heeting & lacrimosa: Det finns en reservplan om man absolut inte vill/kan skaffa playboykanintatuering (man kan ju t ex ha allergi, eller religiösa fanatiska föräldrar som är motståndare till BRIS), och man absolut måste bli gift. Den heter MTV matchmaker. Om man får över 80% där, och har bra sex med sin partner, då kan det gå ändå. Men självklart är det bästa att skaffa sig en playboykanintatuering för att klargöra för männen att man är kvalitetsmärkt. | |
| sommar1 | 2009-03-04 11:29 | |
![]() | Blir så trött...läst alla inlägg, och om man startar en tråd så får man självklart svar och annat tänkande. Men att gå på personliga angrepp är ganska smaklöst. Respektera att alla tycker olika utan att vara elak mot nån...=) | |
| Ronny | 2009-03-04 11:33 | |
![]() | det är ganska smaklöst med en playboytatuering ialf. | |