Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 489 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nemi | 2009-04-25 23:56 | |
![]() | All blekning/avfärgning sliter ju på håret men det gör även daglig hårföning osv. Har du kort hår så "märks" ju inte det slitna lika tydligt osm om ett 50 cm långt hår skulle bli slitet och risigt. Mimikryp: om du bleker din naturliga utvöxt kommer du ju bli ljusblond där, väl bättre om du försöker lägga i nån toning som får det att smälta ihop bättre med din övriga orangea/röda färg, tycker iaf lilla jag :) /Nemi som haft lila,rött,svart,brunt, mellanblont, ljusblont och mörkblont hår samt slingor i olika blandade färger. | |
| Tess 08 | 2009-04-26 00:21 | |
![]() | Har färgat håret en (1) gång på salong och det gör jag inte om!!! kostar ju bara sjukt mycket pengar och resultatet blev garanterat mycket sämre än de gånger jag pular på hemma... (och jag färgar håret rätt ofta) Nu finns ju även jättebra kombifärger med "naturliga" skiftningar eller de med ett sling-set i paketet med färg. _astrud_- Jag tror det beror på tanters naturliga ursprungsfärg (vit eller grå) som gör att håret blir denna coola blålila färg... Dock blekte syrran slingor (tror ajg det var) i grått... men det är ett tag sen Mimikryo: Expreimentera på!!! Det kan blilite dyrt när du köper ditt åttonde paket med hrrfärg, men vaffan, man lever bara en gång :) | |
| Mimikryp | 2009-04-26 00:24 | |
![]() | Jamen... Min utväxt är ju redan ljusblond eftersom jag nyligen blekt det. Men jag vill ha det ÄNNU ljusare! Och jag vill gärna att det ska vara orange i topparna. Det blir så tråkigt annars. | |
| Tess 08 | 2009-04-26 00:25 | |
![]() | blek igen | |
| Mimikryp | 2009-04-26 00:56 | |
![]() | Okej... Då ska jag nog göra det. :-) Och äh, jag brukar bunkra hårfärg och blekning när det är extrapris, så jag har väl 5-6 paket hemma. ;-) Och skulle det gå helt åt skogen så är jag inte helt främmande för tanken att raka av allt. Det har jag ju aldrig testat. Och det växer ju ut igen. ;-) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-26 01:05 | |
![]() | Mitt hår är liksom lite som i den där Bette Davislåten. Eller lite som Jolenelåten. MAO jag har nog lite brunt hår kombinerat med gyllene. | |