Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 829 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:03 | |
![]() | Du kan väl sälja tjänster av något slag. Har ni killar några förslag? | |
| yolenaur | 2009-03-04 22:04 | |
![]() | Jo, man borde väl få mer pengar om man säljer varje del för sig? Fast å andra sidan kan man bara göra det en gång, så det kanske går jämnt upp. Annars kan du ju kombinera Baudis och dudes förslag för maximal vinning | |
| mrperfect | 2009-03-04 22:04 | |
![]() | matlagning, sykunskap, målning, porträttmålning, barnpassning.... | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:04 | |
![]() | Jo men jag har extrajobb på g som sagt. Jag fixar nog sommaren och hösten. Det kritiska är ju att klara den här terminen. Jag har hört talas om flickor som säljer använda trosor, det kanske vore något. Annars har jag funderat på att låta mig sponsras av olika företag, låta tatuera in Telia på ryggen kanske. Att starta en mycket populär blog vore ju toppen också, det lär ju finnas en del reklampengar i det. Några förslag på blogtema? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:05 | |
![]() | sylvia, inga förslag utanför de tjänster som redan diskuterats - d.v.s antingen att sälja sin kropp eller delar av sin kropp. Vad jag förstått är kanske marknaden bättre för att sälja sin kropp, men det är trots allt inte lika moraliskt förkastligt att sälja en lever eller två (hur många har man?) till någon rik arab. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:05 | |
![]() | Astruds Body Shop Body and body parts for sale | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:06 | |
![]() | yolle... det du säger funkar ju inte på något... tex sälja godis till dig själv... det blir ju inte mycket marginal. jag tycker inte det är fel att sälja barn om de inte själv har något emot det. Eller också kan man stjäla djur och sälja... t ex kan man stjäla grannens hund.. .sälja den till MAX eller BK... man kan stoppa upp den... och sälja den på torget. | |
| ANDERStG | 2009-03-04 22:06 | |
![]() | dudeniro: Hur kom du till den absoluta objektiva sanningen att det är mer omoraliskt att hora än att sälja ett organ? | |
| yolenaur | 2009-03-04 22:07 | |
![]() | använda trosor säljs nog tyvärr bara i Japan... Men, kan du inte flytta ut på gatan tills terminen är slut. Sen kan du skriva en bok om det och tjäna massor med pengar och bli b-kändis på köpet. Tjoho! | |
| annwid | 2009-03-04 22:08 | |
![]() | jobba svart ger snabba cash, städa, servera, passa barn, allt sånt klassiskt. Ju mer lägre moral eller mer desperat desto lättare att få tag i snabba cash, du har ju fått en hel del tips hittills.. Får man inte förlängt studielån för att läsa klart en påbörjad utbildning? | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:08 | |
![]() | man kan fånga ankor i parken och sälja till uteliggare... så de har något att stoppa kudden med. | |
| remvanrijn | 2009-03-04 22:08 | |
![]() | Jaap Conrad; ser jag ut som han? dessutom är jag inte sosse, så jag skulle ta SKÄLIG hyra av nån ! | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:08 | |
![]() | Får man sälja sina organ i Sverige, ägg? Det är väl inte ens tillåtet att vara surro? Det skulle jag annars kunna vara, hela nästa år vore ju kirrat då! Jag lämnar redan blod men det får man ju bara en värdecheck på sådär en 50 kr varje gång för... Har ansökt om att vara försöksperson men de behövde inga kvinnor. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:10 | |
![]() | remvan: Du har gjort reklam för hans uthyrningsprojekt i fyra, fem trådar nu, så jag började undra... | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:10 | |
![]() | Nej man får tyvärr inte förlängt studielån. Fick avslag idag därav desperationen. | |
| yolenaur | 2009-03-04 22:10 | |
![]() | du kan ta sms-lån och hamna hos kronofogden och få en jätteskuld? | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:11 | |
![]() | remvarjin vill sälja Jan Emauel Johansson´s organ. | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:14 | |
![]() | Jag har för låg inkomst för smslån, det du. Men planen hittills ser ut på så vis då: Sälja de få ägodelar jag har inklusive eventuella kroppsdelar jag kan vara utan. Hornhinnorna får stanna eftersom min kreativa utbildning kräver syn. Flytta ut på gatan och skriva en bok/ blog om allt. Har jag missat något? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:15 | |
![]() | anderstg, det har jag läst i en bok förstår du! Astrud, jag tycker inte du i din situation skall hänga upp dig på vad som är lagligt och olagligt. Du måste bredda dina perspektiv och försöka se kreativa lösningar, snarare än juridiska hinder. Att prostitutera sig kan vara riskfyllt, så jag är benägen att föreslå att du inte gör det utan fokuserar på att sälja kroppsdelar istället. | |
| yolenaur | 2009-03-04 22:15 | |
![]() | du glömde prostitutionen bara. Men skriv både bok och blog, så tjänar du dubbelt. | |