Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 307 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Quelle | 2009-03-07 00:28 | |
![]() | Instämmer med Pennyjenny! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-07 00:28 | |
![]() | Robert är kär i stryktips. | |
| Robbansknop - Ej medlem längre | 2009-03-07 00:29 | |
![]() | Och i strykfritt. :-D | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-07 00:31 | |
![]() | Shit happens! | |
| pennyjenny | 2009-03-07 00:34 | |
![]() | Men man lär väl säkert få nån bok i sin ägo som man kan tänka sig att byta bort därför att man inte tyckte att det var alls bra. Typ Harry Potterböckerna. De skulle jag inte vilja ha i min bokhylla. | |
| Mimikryp | 2009-03-07 09:51 | |
![]() | Jag har ett gäng bra böcker som jag absolut skulle kunna byta ut mot andra bra böcker... | |
| Snurt | 2009-03-07 09:56 | |
![]() | Tid och plats? | |
| pion ekrot | 2009-03-07 11:43 | |
![]() | Piaree: Nämen OJDÅ. Det vara bara en fråga, som liksom Rob påpekade inte handlade om att ifrågasätta varför vänner ska peppa varann, utan om varför just en bokbytarsituation kräver peppning? Är det jobbigt eller svårt att läsa böcker? Är de så tunga att man måste peppas till att orka bära hem dem? Jag kunde inte se det självklara i vikten av peppning i just detta sammanhang, och undrade därmed hur du tänkte. Du själv visar ju upp ett beundransvärt exempel på skickligt socialt samspel, verkligen. Inte. | |
| SashaLuna | 2009-03-07 15:38 | |
![]() | Hej ewaleena Jag är som många andra fäst vid mina böcker men de gånger jag köper pocket ger jag gärna bort den till någon som visar intresse med löftet att hon/han ger den vidare i sin tur. Ofta med en liten hälsning på insidan omslaget. Det är ganska vanligt med sånna här vandringsböcker. Det har hänt att jag även hittat böcker med en notering om att det är en vandringsbok. Lämnar dock aldrig på bussen eller så som jag har hört att andra gjort för jag får bara för mig då att de hamnar i en hittelåda och aldrig får se ljuset igen. Så det jag vill säga är bara det att du får börja som ett gott exempel och hoppas på att folk börjar följa efter i din ort! Lycka till! | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-07 15:41 | |
![]() | Men jag köper inte pocket! Jag vill ha "riktiga" böcker! Och fortfarande så vill jag ha något tillbaka att läsa. SÅ jäkla rik är jag inte att jag ger bort mina älskade böcker! Tanken med vandringsbok är bra men jag tror inte att den hinner vandra särskilt långt innan den hamnar hos någon som inte orkar/vill sätta ut den igen. | |
| Ässät | 2009-03-07 16:11 | |
![]() | Jag köper bara böcker ja verkligen vill ha på hyllan. Och det är oftast böcker som är fortsättningar på varandra och enbart verklighetsbaserade böcker köper/läser jag :) | |
| Ässät | 2009-03-07 16:11 | |
![]() | så mina böcker skiljs jag inte ifrån :) | |
| SashaLuna | 2009-03-07 16:47 | |
![]() | Mig och mitt. Säg mig hur många av era böcker läser ni om? Våga vara lite givmilda och folk kommer följa efter. Jag vet att det kan vara svårt i en egoistisk värld men det blir inte bättre för än någon börjar ändra sig... | |
| aspekt | 2009-03-07 16:54 | |
![]() | www.bookcrossing.com säger jag :) | |
| aspekt | 2009-03-07 16:56 | |
![]() | Jag har också en del böcker jag ska försöka bli av med. Jag tänkte bookcrossa dem men byte vore också intressant. Har en del obskyr litteratur, kul att ha lite skumma böcker också :) | |
| Ässät | 2009-03-07 18:25 | |
![]() | Jag är inte egoistisk..jag vill bara ha dom kvar eftersom det är fortsättningar och jag vill ha dom i min boksamling. Nån dag kommer jag nog att läsa om dom alla.. så dom stannar hos mig :) | |
| Miss_jk | 2009-03-07 19:33 | |
![]() | Jag skulle absolut vilja byta böcker med någon! Köper och läser och sedan ger jag bort dem. Hade vart grymt om man kunde byta bort dem istället! | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:56 | |
![]() | Sasha: En del av de böcker jag har har jag läst upp till 5 ggr!! Jag är väl inte egoistiskt för att jag inte vill skänka bort mina inbundna böcker? Vad har du då Miss?? Du bor ju nära så det kan vi fixa i så fall.. :D Jag har mycket kriminalromaner och vanlig skönlitteratur. | |
| Miss_jk | 2009-03-07 20:15 | |
![]() | Nästan bara kriminalromaner och deckare... | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-07 20:24 | |
![]() | john ayvide lindqvist, åke edvardsson, karin alvtegen, elisabeth george, peter robinson, karin fossum, reginald hill osv osv | |