Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 218 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dyslekso | 2009-03-08 20:16 | |
![]() | Ja. Du är en gubbe. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-08 20:16 | |
![]() | Skugga: Och jag har tre småbröder. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-08 20:18 | |
![]() | JaapConrad: Därför att du ser roten till det onda där? Livet blir inte lätt för stackars Pop, men det tänker inte hans/hennes idealistiska föräldrar på. | |
| DennisPlz | 2009-03-08 20:19 | |
![]() | Jag tycker att ett hyperneutralt genusperspektiv är en bra början. Men de har ju bara gått halva vägen! Jag vill gärna se att deras nästa barn blir ett socialt experiment även vad gäller hudfärg. Om det ska ske med en 50/50-operation eller heltäckande klädsel låter jag dem avgöra. Barn! Så härliga att man vill garantera en traumatisk uppväxt så de blir framgångsrika artister och/eller konstnärer... | |
| Skugga | 2009-03-08 20:19 | |
![]() | SP: Ja, jag menar bara att en liten flicka kan vara minst lika intresserad av sitt kön som en pojke, det är en ny kroppsdel att upptäcka, inget konstigt med det. Däremot är det vanligare att föräldrar hindrar flickor från att "pilla", medan små pojkar som grejar med snoppen ofta bara upplevs som gulliga. Iaf min erfarenhet. Kontentan av mitt svammel är att bara för att Pop pratar om sitt fysiska kön behöver det inte vara en pojke. | |
| ANDERStG | 2009-03-08 20:23 | |
![]() | Lol till kommentarerna: "Det är bara kommunister och homosexuella som inte begriper vad en individ är." | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-08 20:25 | |
![]() | Skugga: Men jag tror det är mer troligt, är kontentan av mitt svammel. | |
| Mimikryp | 2009-03-08 20:27 | |
![]() | Hm. Coolt. Fast nästan mest coolt var ju namnet Pop - och så var det fingerat! *besviken* Jag vet faktiskt inte. Jag lutar nog åt tjej ändå, eftersom det inte är så många föräldrar som klär sina gossebarn i klänning. | |
| Ässät | 2009-03-08 20:28 | |
![]() | Men.. ja tycker ju lite synd om den här Pop.. h*n kommer ju känna att h*n inte e antingen eller men Pop kanske går på dagis? Det hela tar ju slut när dom i skolan ska ha gympa.. så pop lär nog få veta vad h'n har för kön om bara några år *s*.. för omklädningsrum är två stycken..en för killarna o en för tjejerna så det där med att h*n ska få en neutral uppväxt kommer ju inte hända så länge till. O det vore ju bara pinsamt för pop om han som 6åring kommer till skolan iklädd klänning? :s | |
| Ässät | 2009-03-08 20:29 | |
![]() | om nu Pop e kille vill säga | |
| Skugga | 2009-03-08 20:29 | |
![]() | SP: Tro det du, men du vet jag har rätt jag har rätt du har feeel *sjunger duett med Jocke Berg* :) Hahaha, nu måste jag gå och plugga... | |
| Ässät | 2009-03-08 20:29 | |
![]() | Mimi.. men dom ville att Pop skulle växa upp neutralt så bara därför så tar dom på henne/honom just klänning *s* | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-08 20:30 | |
![]() | Jag undrar om Pop finns på riktigt. När man fingerar namn kan man ju faktiskt hitta på vad som helst för att locka besökare. | |
| Ässät | 2009-03-08 20:31 | |
![]() | Och eftersom killarna tidigt upptäcker nåt att dra i o gärna gör det så tror jag faktiskt att Pop är en kille..men när får vi veta det då? *s* kan inte nån reporter från nån tidning klä ut sig till farmor/mormor o va barnvakt o byta blöja?? snälla..e ju nyfiken *s* | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-03-08 20:32 | |
![]() | Jag tror att Pops föräldrar tycker att det INTE är pinsamt att gå i klänning som pojke. Förmodligen gör henoms pappa också det :) | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-08 20:33 | |
![]() | Jag tror att vi får veta när tillräckligt många har svarat, precis så som vi brukar komma fram till sanningen här på Betapet. Det är bara att vänta tills tråden är låst och kolla vad som blev i majoritet. | |
| Mimikryp | 2009-03-08 20:35 | |
![]() | Åh nej, är det Thomas Di Leva och hans Katarina vi har läst om? ;-D | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-03-08 20:37 | |
![]() | Deras son vet att han är en pojke :) | |
| dragabol | 2009-03-08 20:43 | |
![]() | skumt men var o en får göra som de vill - har 5 söner o alla har iofs tidigt upptäckt att de hade något att dra i så jag lutar åt pojke... | |
| Pseudonymf | 2009-03-08 20:51 | |
![]() | Om ungen heter Kosmos så är jag inte så säker på att han vet att han är en pojke?! Lätt att man kanske känner sig lite förmer med det namnet... | |