Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 29 |
Mobilspel
Pågående | 20 417 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Susssen | 2009-03-10 15:31 | |
![]() | Tycker hon är ganska så ointressant. Dock så har hon ju lyckats rent karriärmässigt. Ganska så faschinerande egentligen... | |
idolennicko | 2009-03-10 15:32 | |
![]() | Hahha... Ja! uuch hennes läppar e liite för överdrivna? linda rosings läppar tycker jag e fina! dom e asså stora, men inte överdrivet! Det e victorias! | |
NightRanger - Ej medlem längre | 2009-03-10 15:32 | |
![]() | Rosing är lika hemsk som Silvstedt | |
upa - Ej medlem längre | 2009-03-10 15:33 | |
![]() | Jag föraktar människor som spelar på sin egen dumhet för att tjäna pengar. Jag ser det som värdefullt att inte göra sig dummare än man är, hur mycket pengar man än kan tjäna på det. Jag tycker det är bra att man inte ställer sig likgiltig till andra människors handlande. Man kan dock uppfattas som världsvan och luttrad när man förminskar andras engagemang genom att förlöjliga dem. Det visar bara på osäkerhet och farliga värderingar. Tack och hej. | |
Lindalainen | 2009-03-10 15:34 | |
![]() | men silvstedt, i ett avsnitt av hennes program så pratar hon engelska även om hon träffar sina svenska vänner. och hon pratar engelska med sin föräldrar! gör hon en dolph lundgren, tro? "jag har glömt bort det svenska språket..." idioter hela bunten. | |
idolennicko | 2009-03-10 15:34 | |
![]() | Åh nej! Rosing är veerkligen en skön prick! Okej liksom hon har varit hemsk! Men nu e hon stöört sköön!! Hon har veerkligen mognat till sig! Men det har iinte victoria! | |
NightRanger - Ej medlem längre | 2009-03-10 15:34 | |
![]() | det hemskaste är att Silvstedts mamma som är svenska me liksom var tvungen att prata Engelska me sin dotter i svensk tv | |
idolennicko | 2009-03-10 15:35 | |
![]() | uch ja! Har victoria barn? | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-10 15:39 | |
![]() | i am so with you, bobo flux. Ibland får jag lust att bara spy ut hela världens ondska genom min mun när jag tänker på V.S. Men det gör jag naturligtvis inte, för det skulle bli så jobbigt att städa upp. | |
NightRanger - Ej medlem längre | 2009-03-10 15:39 | |
![]() | nä det har hon inte hon har itne tid hon ska ställa upp ic fransk tv hela tiden och säga några franska fraser och se allmänt dum ut | |
Susssen | 2009-03-10 15:40 | |
![]() | Nej jag håller fasiken med er. Idioter | |
canvas | 2009-03-10 15:46 | |
![]() | kvinnor kan inte acceptera att andra kvinnor blir framgångsrika? | |
Lättlurad - Ej medlem längre | 2009-03-10 15:47 | |
![]() | Jag hade en kompis, i min barndom, som var på semester i Stockholm. Hon (försökte) snacka stockholmska när hon kom hem igen. Det fenomenet uppstod inte när hon semestrat i Skåne. Underligt... (Också en parantes.). Silvstedt är väl som alla andra kändisar - antingen gillar man eller ogillar. Själv tycker jag väl inte att hon är värd att lägga så mycket energi på kanske. Egentligen vet jag inte ens vad hon sysslar med. Förutom den här: www.youtube.com/watc...3O y0QXT3lg och nån till :D | |
Pseudonymf | 2009-03-10 15:57 | |
![]() | Jag spelar på min dumhet, men inte får jag betalt för det?! | |
JuicyM | 2009-03-10 16:00 | |
![]() | Canvas, hehe läst för mycket från blondinbella? ;) | |
krutmarie | 2009-03-10 16:00 | |
![]() | Skulle bara vilja kommentera med 2 saker. Både Victoria och Linda har väl helt enkelt uppfatttat livet så att med stora bröst, plutande läppar och blonderat hår så kan man tjäna bra med kosing och få välja och vraka bland alla rika snygga karlar. En del lyckas ju med det andra inte. Sen till språkförbistringar, bodde i 9 år i ett tysktalande land och då är man ju tvungen att göra sig förstådd, TV-programmen var dubbade på tyska och man ville ju förstå folk säger. De sista åren t o m drömde jag på tyska, antagligen för att man koncentrerar sig så på språket. Innan jag flyttade kunde jag iaf underhålla mig på engelska, det försvann helt. När jag kom hem och hälsade på kom jag ibland inte på det svenska ordet när jag ville berätta nåt. Alltså försökte jag inte alls göra mig märkvärdig på nåt sätt det blev bara så. Vet att man snackat skit tidigare om Anita Ekberg som kom hem till Sverige och inte kunde prata svenska ordenligt, jag hade förståelse eftersom jag upptäckte själv hur det kan bli. Säger inte att "kanske" Victora överdriver, men det är ju inte säkert att det är så. | |
canvas | 2009-03-10 16:01 | |
![]() | Pseudonymf, det krävs lite mer än bara dumhet | |
canvas | 2009-03-10 16:02 | |
![]() | nej, jag har inte läst ngt av henne | |
Pseudonymf | 2009-03-10 16:03 | |
![]() | Ja, men jag är blond också... | |
JuicyM | 2009-03-10 16:03 | |
![]() | Vad menar du med att kvinnor inte kan acceptera att andra kvinnor blir framgångsrika? | |