Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 158 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jarnis86 | 2009-03-10 16:44 | |
![]() | www.biljettnu.se/ord...&a mp;r=123 Får bli till att beställa från denna sida, vad kostade din biljett joulie? | |
| joulie | 2009-03-10 17:04 | |
![]() | Jag valde den billigaste. Den kostade 550 kr! :) | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-03-10 22:34 | |
![]() | Ska inte dit. Men har sett honom ca 10-12 gånger. Allt från Budokan-turnén i Göteborg -78 och framåt. En hel konsert är sällan bra. Men när han verkligen glimmar till så glömmer man allt och förlorar tid och rum. Önskar dig en fantastisk upplevelse!!! | |
| parha - Ej medlem längre | 2009-03-10 22:43 | |
![]() | Jag ska dit också Julie.. utan att egentligen ha lyssnat så aktivt på honom, så har jag ändå någon platta. Vi är ett gäng som ska dit och en kompis är dylanexpert och vi ska på onsdagen samma vecka ha en förträff.. Då lyssnar vi in oss.... :) Men jag har ett par skivor, men kan inte direkt peka på någon favorit.. Han är bara en levande legend som man inte vill missa. Hoppas han överlever till 27:e bara... | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-03-10 22:48 | |
![]() | parha...hur ska man hinna lyssna in 50 år av extremt intensiv musik på de korta tiden? Annat än att man kan vagt lära sig känna igen bråkdelar av låtarna? Men du kommer säkert att få en schysst upplevelse hursomhelst!! Rapportera sen och berätta hur det var!! :) // Kram, Safflor. | |
| lissku - Ej medlem längre | 2009-03-10 22:52 | |
![]() | Inte Jönköping men väl Malmö dagen efter. Med nästan alla mina signifikanta andra. Jag älskar allt han gjort med undantag för Slow Train Coming som jag bara gillar. | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2009-03-10 22:54 | |
![]() | Blood on the Tracks. Musik blir inte så mycket bättre än så. Själv ska jag inte på någon av Dylanspelningarna, vet inte varför. Kanske hade något med jobbet att göra, minns inte. Men något förhinder var det iaf, kanske rentav av ekonomisk karaktär. | |
| Minta | 2009-03-10 23:24 | |
![]() | Bob Dylan var min stora idol i många år och jag har sett och hört honom tre gånger i Göteborg. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-03-11 00:18 | |
![]() | Bob dylan blir lite som Iron Maiden, Springsteen eller Metallica etc. Man vet inte vilka som verkligen lyssnar eller inte. Det är sunk, för att sammanfatta mig kort. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-03-11 00:28 | |
![]() | Håller med dig litet där, Pg, på en konsert jag var på på Cirkus satt en snubbe och skrev metodiskt upp alla låtar ha lirae på ett block, med kommentarer....obs, jag råkar veta att han inte var journalist....en del andra verkar vara där bara för att kunna säga att de varit det...det suger..tar udden av upplevelsen. Vilket inte hindrar att han faktiskt fortfarande levererar :) Och Fånmåne; håller med dig, Blood on the Tracks och även Planet Waves, båda är skilsmässoplattorna från -74, där händer nåt som inte händer på de andra plattorna. Och Robbie Robertsons gitarr på Planet Waves kanske inte är virtuost, men det är fanimej bland det mest passande för situationen jag hört på nån platta. Och Going, Going, Gone ska spelas på min begravning, om det blir nån!! | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2009-03-11 02:27 | |
![]() | Får se han nästa gång han är i GBG istället. Favoritlåten: www.youtube.com/watc...4q hjlTNVn0 | |
| joulie | 2009-03-11 06:35 | |
![]() | parha: låter kul att gå med sina vänner! :) Jag ska gå själv. Men det ska bli en intressant upplevelse! Jag går ju dit för musikens skull! Skulle inte vilja missa detta för allt i världen! :D safflor: Måste vara riktigt kul att ha sett honom genom hela hans karriär och se hur han utvecklats musikmässigt. :) | |
| Pim_ | 2009-03-11 08:39 | |
![]() | Lay lady lay www.youtube.com/watc...fF 0uHekcc8 Vackert. | |
| felghen | 2009-03-11 09:06 | |
![]() | Dylan är gud men dessvärre är han inte speciellt bra live längre. Han var inte det när jag såg honom i Globen för nåt år sen iaf. Men hoppas du får en trevlig afton joulie =) | |
| joulie | 2009-03-11 10:07 | |
![]() | felghen: Jag har hört detsamma -att han ska vara sämre live nu eftersom han är så gammal. Att hans röst inte riktigt bär igenom. Jag hoppas på en riktigt kul kväll med många minnen. Funderar lite på vilka låtar han kan tänkas spela från sina äldre album. Har hittat en spelningslista från 2008 (de låtarna han körde på sina spelningar 2008).www.setlist.fm/stat s...?year=2008 | |
| ingson | 2009-03-14 14:26 | |
![]() | En otrolig mångsidig artist, den bäste enligt mig. En bortglömd enkel bagatell som han själv inte är så förtjust i (skivbolaget tvingade fram skivan) www.bobdylan.com/#/s...sa rah-jane Bered di på en besvikelse. Han är numer mycket *host* ojämn som liveartist | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-15 15:03 | |
![]() | What good are fans? You cant eat applause for breakfast. You cant sleep with it. Citat Bob Dylan | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-03-15 15:05 | |
![]() | Antar att han mest kommer spela låtar från Slow Train Coming? | |