Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 218 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sven Gun | 2009-03-10 19:36 | |
![]() | Desperat, men är hon desperat efter en kille eller efter uppmärksamheten? Hon har inte gjort ett vettigt drag i sitt liv. Dottern blev mobbad för att hon hade en medie-kåt h-ra till mamma. Det verkade hon strunta i då uppmärksamheten var viktigare än barnen. Men barnen bor/bodde inte hos henne så de kanske hon struntade i då också | |
| Miss_jk | 2009-03-10 19:37 | |
![]() | älgvägen: Ja, alla har sina brister, men varför skaffa sig fler genom ingrepp av olika slag? Hennes överläpp är för jävla äcklig alltså. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-03-10 19:37 | |
![]() | kallar inte Rosing sig för feminist? | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 20:26 | |
![]() | Jaha... åter igen en smutskastartråd... Varför inte skapa flera negativ tråd om varenda storbystad blondin? Vad kommer härnäst? Nedsättande ord om förståndshandikappade? Ni utmålar ialla fall personerna ni skriver om som att de vore just förståndshandikappade... Så varför inte håna de som verkligen är det?! Ni verkar ju tycka sådant är tillfredställande. Har folk inget bättre för sig än att tala illa om andra. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 20:27 | |
![]() | Har ni tittat på er själva, hur ni ser ut? Vad skulle ni tycka om folk kommenterade alla era brister? Att ni inte skäms! Håll era åsikter för er själva. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-10 20:28 | |
![]() | Håller med dej mollee! | |
| vindsus86 | 2009-03-10 20:28 | |
![]() | det som verkar störa folk mer här är att hon har skapat sina brister själv... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-10 20:29 | |
![]() | Om Va kul har Linda Rosing som intresse så tycker jag att han kan få ha det i fred. | |
| micro113 | 2009-03-10 20:36 | |
![]() | mollee Rosing är inte, och inget gemensamt med, förståndshandikappad -- hon är bara blåst, och silikonpumpad och botoxförstört ful. Eftersom Rosing är feminist, så kan jag aldrig bli det -- vill ha kvar mitt innanför pannbenet ett tag till. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 20:38 | |
![]() | Ja, men om du nu är så klok och vis borde du förstå att såna här trådar är kränkade gentemot de som folk snackar skit om... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-10 20:39 | |
![]() | Är inte Linda Rosing medlem här? Isf så åberopar jag att man inte får diskutera enskilda medlemar i forumet... | |
| Niko2008 | 2009-03-10 20:46 | |
![]() | Om man säljer ut sig offentligheten så får man leva med att t ex trådar som denna skapas eller att man hängs ut i pressen. Människan älskar att skvallra, det är ett grundläggande behov :-) Jag har oerhört svårt att tycka synd om någon som lever på media. Kan också tillägga att jag träffat henne och hon är i mina ögon lika dum som hon utmålas att vara. Det är i alla fall mitt intryck men och andra sidan var det sprit inblandat och jag va elle kanske är lika pantad som hon. :-) | |
| micro113 | 2009-03-10 20:53 | |
![]() | moolle Om man väljer att leva som hon, då har man valt att utsätta sig för skitsnacket också -- jag har inget medlidande med henne. Jag önskar jag kunde säga att jag var avundsjuk ..... men inte ens det lyckas hon väcka -- bara avsmak. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 20:54 | |
![]() | So? Då är ju de som snackar skit om dessa offentliga personer slavar under media? Media har fått presis de dom sökte, dvs att folk ska bry sig om dessa personer och skvallra, dyrka och snacka skit om dom. Okej det är inte positiv uppmärksamhet, men all uppmärksamhet är ju bra .... | |
| micro113 | 2009-03-10 20:55 | |
![]() | Slav under media - ja, det är väl den informationskanal man har med vida världen, eller... | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 20:56 | |
![]() | Jag är väl inte heller något fan av Rosing.. men inte sitter jag och talar illa om henne för det, vad hjälper sånt för? Om alla vore som er, så skulle folk aldrig knipa ang vad de tycker och tänker om folk... hur skulle samhället se ut då? Ibland är det bättre att hålla sina åsikter för sig själva... | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 20:57 | |
![]() | Nej, det finns många sätt förutom media att sprida sina hatiska budskap med :) | |
| micro113 | 2009-03-10 20:58 | |
![]() | Jag kniper käft om folk irl. Men media h***r anser jag är lovligt byte. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:09 | |
![]() | Fattar inte att folk fortfarande inte förstår felet med att skriva illa om folk oavsett om de är privatpersoner eller offentliga kändisar.... Jaja, det är väl priset för berömmelsen.. folk måste ju ha någon att snacka skit om, annars går de väl under. | |
| vinterresa - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:11 | |
![]() | Jag skrev förut: "Vad har feministerna för program egentligen. De uträttar inte så mycket." menade då feministpartierna program. Vad gör de för att motvärka kvinnokränkande beteenden på tv oc i tidningar? Eller, lever vi i en fnaskkultur, där sådant efterfrågas? Menade, att hur kommer det sig att feministerna "låter" kvinnorna bete sig billigt, som trenden nuförtiden är. Mer upplysning, tycker jag. Att någon gör sig till åtlöje är väl hennes egen sak, tycker nu kanske en del, men dessa "billigt uppförande kvinnor" förstör för hela kvinnosläktet. Och hur kommer det sig, att tv och kvällstidningar låter dessa typer "vika ut sig" och visa ut sig"? Skärpning, tv- chefen och tidningsredaktörerna, SKÄRPNING! | |