Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 218 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| upa - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:09 | |
![]() | När jag uttalar mig här på forumet gör jag ett aktivt val att synas, kanske höras är ett bättre ordval. Får jag negativ respons kan jag väl knappast lägga mig ned och böla och hävda att jag minsann blivit kränkt som inte fått 100% medhåll. Skillnaden mellan mig valfri vald B-kändis är ju naturligtvis att de inte hade något val eftersom deras moder var heroinist och deras första pojkvän betalade en bröstförstoring. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:11 | |
![]() | Men det är väl stor skillnad på att inte bli medhållen i en åsikt än att bli hånad för sitt utseende upa? | |
| canvas | 2009-03-10 21:12 | |
![]() | jo, jag kan hålla med om att snacka skit om andras utseenden är lågt, men tror du att dom som gör detta kommer att ändra på sig, lr vill du ha dem bannade? | |
| upa - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:12 | |
![]() | Jag väljer att yppa en åsikt, Vickan väljer yppiga bröst. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:14 | |
![]() | Givetvis inte. Jag vill bara se om det finns en gnutta barmhärtighet och förståelse hos folk... Jag vill se om folk fattar hur lågt det är att sitta och snacka skit om andra. Om man inte får snacka skit om medlemmar på betapet, ja.. då bör man inte få snacka skit om folk som inte är medlemmar heller :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:14 | |
![]() | Upa :D | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:15 | |
![]() | Det var lite konstigt resonemang upa?! Så om jag väljer att ha en basker på mej och det stör någon så kan de klanka på mej med samma argument "hon väljer att ha en basker". Jag fattar inte riktigt vad du menar? | |
| Hr Winbladh | 2009-03-10 21:17 | |
![]() | Det är otvetydigt så att B-kändisarna faktiskt behöver skriverier, alla slags skriverier, alltså även kritik och tarvligheter. Den dagen det tystnar om Rosing, Silvstedt och motsvarande i media så försvinner de. | |
| upa - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:18 | |
![]() | Jag tycker absolut inte tråden var full av kränkande uttalanden om Vickans utseende, det var väl mer att folk inte höll med om att man givet måste vara avundsjuk på henne eftersom hon skulle vara så snygg. Att inte tycka att hon är särskilt snygg måste väl vara ok? Inte sant? Jag tycker det låg mer fokus på vad hon gjorde och om man faktiskt tyckte det var ok att tjäna pengar på trams. Diskussionen handlade väl mer om fenomenet B-kändis och inte Vickans hudkostym. | |
| mrperfect | 2009-03-10 21:18 | |
![]() | Att vräka ur sig otidigheter om kändisar lär man sig från tidningar och det blir legitimt att göra det även vanliga människor emellan | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:28 | |
![]() | Lär man sig från tidningar? Hehe. JAG har då liiite högre krav på informations- och inlärningskanaler än Ab, Hänt i vecket och Veckorevyn. | |
| ElsieKvist | 2009-03-10 21:38 | |
![]() | den här tråden känns högst relevant mollee:) som någon skrev tidigare så tycker jag också att det är en helt annan sak att uttala sig angående vad man tycker om tex. silikonbröst än att direkt skriva att någon specifik person verkar blåst och ser ut som en påse med bajs. även om man faktiskt tycker det. att uttrycka sig så om personer man egentligen inte alls känner tyder enligt mig på en väldigt dömmande personlighet. | |
| facke | 2009-03-10 21:38 | |
![]() | Jag undrar: Är inte folk här för att lira betapet? Chattforum finns det väl gott om i övrigt på nätet... hälsar sur gumma | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:40 | |
![]() | Här brukar vi spela musik också. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-10 21:59 | |
![]() | facke: Och vad har du för anledning att vara sur eller över huvud taget bry dig om vad folk gör i forum om du är här enbart för att spela betapet? Blir nästan förbannad när folk ska ha åsikter och vara sura över saker som inte rör dem i ryggen. chatttrådarna stör inte ditt spel det minsta. ----- Jag tycker det är bra att du tar upp den här frågan, mollee. Prata skit bakom ryggen på folk är smutsigt. det är min åsikt. | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-03-10 22:00 | |
![]() | Det värsta som kunde hända mig vore att någon kallade mig för bimbo. Ingen gör det dock. Men, en del gör vad som helst för pengar, tom skapar sig ett bimboutseende. Eller är de så där av naturen? | |
| Navi_ | 2009-03-10 22:01 | |
![]() | Ny heliga birgitta? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-10 22:03 | |
![]() | Jag fattar inte, snacka utseende gillar vi alla, både om de man gillar o ogillar. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-10 22:07 | |
![]() | Tror att en del som framtsäller sig som bimbos i hemlighet skrattar över att folk köper det, på olika sätt. att en del blir så provocerade och dömande, att andra uppvaktar dem och beundrar dem. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-10 22:08 | |
![]() | Man kunde ju annars vara lite mer upprörd över judetråden, men där snackas det inte så mkt utseende så det är väl inte intressant. | |