Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 159 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2009-03-14 17:48 | |
![]() | Har varit och tittat på när BMAor har jobbat.. Ser kul ut, men kan säkert vara olika på olika ställen... | |
| Nasty Nimrod | 2009-03-14 18:33 | |
![]() | Från Seinfeld: Kramer: Have you ever *met* a proctologist? Well, they usually have a very good sense of humor. You meet a proctologist at a party, don't walk away. *Plant* yourself there, because you will hear the funniest stories you've ever heard. See, no one wants to admit to them that they *stuck* something up there. Never! It's always an accident. Every proctologist story ends in the same way: "It was a million to one shot, Doc. Million to one." | |
| aaangelicaaa | 2009-03-14 20:51 | |
![]() | Jag är 19 år, och haft heltidsjobb i 1 år. Utan gymnasieutbildningen ens. Så, allt är möjligt enligt mig. :) | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-14 20:53 | |
![]() | allt handlar om erfarenhet, kontakter och referenser ^^ Det optimala att göra i lågkonjunktur är ju i och för sig att plugga. Sen kommer man ut efter sitt plugg och det finns massa fina jobb lediga. ^^ | |
| pennyjenny | 2009-03-14 20:58 | |
![]() | Det gäller att vara på rätt plats vid rätt tillfälle kan jag tänka mig i dessa dagar. Här i kommunen finns inte många lediga jobb och överallt sägs folk upp. 150 i Orrefors häromdagen. Innan dess stängdes en hel fabrik. 200 arbetslösa i ett bräde. Från Kährs är det många som får gå... | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-14 21:14 | |
![]() | Jag anställer folk i alla åldrar. Ibland är erfarenhet viktigt, och då tar jag hänsyn till det naturligtvis - men det är inte alltid en fördel heller. Ålder har oftast inte så jättestor betydelse. Jag har jobbat med duktig, och mindre duktiga, personer i alla möjliga åldrar. | |
| Svardfisk | 2009-03-19 17:23 | |
![]() | Jag gick Teknik, men har jobbat som grovarbetare sedan i september och innan det hade jag sommarjobb i bygghandel. Tog studenten förra sommaren. | |
| run-marie | 2009-03-19 17:36 | |
![]() | Tror inte bara det beror på ålder utan också på var i landet man bor. I vissa delar finns det jobb och i andra inte. För vissa arbetsuppgifter kan man vara för kvalificerad och för andra inte ha tillräcklig utbildning. Så att bara kort och gott säga att åldern är det som betyder allt stämmer inte enligt min uppfattning. | |