Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 172

Forumkategorier

Användare Inlägg  
smörbit2009-03-18 16:09
Antal inlägg: 517

Hej! Du finner svaren på kostdoktorn.se....Jag har rasat 6 kilo med dena metod. kram

Risotto - Ej medlem längre2009-03-18 18:10
Antal inlägg: 3069

Snygg pungspark lehna, snacka pom problem när man måste hänvisa till någon i en annan tråd och postar en länk.
Ja jag har koll på att två burkar creme fraiche till bacon och lök varken är hälsosamt eller särskillt avancerad matlagning, det är lite som att ha gräddsås till potatisgratängen.
Fattar du inte det själv så vet jag inte alls hur du har det ställt med förståndet.

upa - Ej medlem längre2009-03-18 18:21
Antal inlägg: 2565

Jag kan inte förstå hur man kunnat missa vad som kan betraktas som nyttig respektive onyttig mat. Vad är det för fel på vanlig mat i lagom doser? Ät grönsaker och proteinrik mat, akta dig för mycket snabba kolhydrater och sötsaker. Ät varierat och lite mindre än du gjort innan så ska du nog se att du återfår din idealvikt. Fortsätt motionera, busenkelt.

Sotfinger2009-03-18 18:39
Antal inlägg: 22361

Kolbxbo: jag måste ha uttryckt mig otydligt. Jag menar alltså att man SKA äta fett, och alltså undvika lightprodukter.

Viktor_M - Ej medlem längre2009-03-18 18:39
Antal inlägg: 1637

Jag tycker ayurvedisk mat är väldigt intressant. Alltså en peronlighetsanpassad kost baserad på en mycket gammal indisk... forskning. Kultur är nog mer rätt ord. ^^ man kan säga att enligt ayurveda så passar just vissa kryddblandningar och viss kost just för din kroppstyp. skitsnack tycker nog många men jag tycker det är rätt intressant. Har testat en del ayurvediska maträtter och ofta så är det väldigt, väldigt god och nyttig mat.

sv.wikipedia.org/wik...i/ Ayurveda

trashone - Ej medlem längre2009-03-18 18:42
Antal inlägg: 18678

Testa lev i stället för att banta. Man vet aldrig när man knall fall dör.

Sotfinger2009-03-18 20:06
Antal inlägg: 22361

Jag tycker att det är livskvalitet att äta bra och god mat.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?