Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 159 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-19 12:05 | |
![]() | Jag har nog umgåtts för mycket med tonårskillar. Mormor skulle ha svimmat av vårt språk :( | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-19 12:06 | |
![]() | jag har också svårt att ta Birro på allvar, det gör han så bra själv. Skulle vara kul att se om han hade något som helst statistiskt underlag för sitt uttalande. | |
| Maja G | 2009-03-19 12:09 | |
![]() | Håller med kaninen för en gång skull:) | |
| vulcan | 2009-03-19 12:12 | |
![]() | Jag är mest fascinerad över att det finns två Birrosar, det var nytt för mig. OM det skulle finnas någon variation så är den nog med säkerhet mindre än vad variansen mellan olika typer av forum är. Modereringsjobbet här inne är t ex en ren semester jämfört med om han skulle få för sig att försöka hålla ens hälften av vår toleransnivå på ett pokerforum. De spydigheter, elakheter, råa personangrepp och sexistiska äcklande som åtskilliga användare ägnar sig åt där är ganska motbjudande faktiskt. Omvänt så finns det nog forum där tonen aldrig höjs. | |
| snorklan | 2009-03-19 13:18 | |
![]() | Jodå, de är två.. den ena kan fotboll och den andra kan ordbajsa så det står härliga till! Och som nämnts ovan så syns den andre ofta i media (trots att han sagt att han inte vill synas!? Skällde bland annat ut Aftonbladet för att de lät bli att publicera en intervju med honom) och pratar vitt och brett om saker han inte vet ett jota om. Intressant människa det där.. | |
| Minta | 2009-03-19 13:23 | |
![]() | Ja, den ena gjorde manus till bl a Hammarkullen. Han är inte lika intresserad av att synas i media som sin yngre bror som nog har ett storebrorskomplex. Han gillar inte heller att förväxlas med sin bror. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-19 16:42 | |
![]() | mommes-Jag tar varken tv4, Birro eller människor som stävjar bråk med mera bråk på allvar. Hänger inte riktigt med. Brukar Birro stävja bråk med bråk? Har jag aldrig hört talas om. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-03-19 16:49 | |
![]() | Vem/vilka har fakta om vad "bröderna Birro" vill och inte vill? Tänkte på de som säger i sin tur hur Marcus kan ha koll på hårt klimat över internet, men hur har ni koll på vad "bröderna Birro" vill och inte vill? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-19 17:08 | |
![]() | Nej, glöm det, jag vet inte ett dugg om endera. Gnäller och svamlar lite extra när jag har ont. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-19 17:36 | |
![]() | Okey mommes. Hoppas du känner dej bättre;-) Vet hur det är att leva med värk tyvärr:-( | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-19 17:53 | |
![]() | Ja, tack det samma :) | |
| YlBjörn | 2009-03-19 18:09 | |
![]() | Tror bröder i största allmänhet ska hållas borta från media. Se på Schulmanns t ex. | |
| remvanrijn | 2009-03-19 19:44 | |
![]() | Lugn, den globala uppvärmningen gör att även det kalla bistra klimatet i sverige blir varmare och behagligare. | |
| Gungner | 2009-03-19 19:49 | |
![]() | Ja, fattar inte att de den där Birro-tönten får sitta och tycka på bra sändningstid. Mer korkad person får man leta efter. | |
| -Robson - Ej medlem längre | 2009-03-19 20:20 | |
![]() | Birro <3 | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-03-19 20:31 | |
![]() | Håller nog med Sylvia i det här fallet. Marcus Birro faller dit på att kanalisera allt missnöje på generella tillstånd och Montesquieuiska utfall om folkstemprament. Att folk kan vara bitska och hårda särskilt vid möjlighet med anonymitet är ingen hemlighet, men att det skulle förvärats tack vare internet eller att vi Svenskar skulle vara i ett alldels särskilt slag förefaller mig ogrundat. Därimot finns det undersökningar på att intolerans ökar vid ökade stratifieringar och sociala försämringar. | |
| -Robson - Ej medlem längre | 2009-03-19 20:37 | |
![]() | Det hårda nätklimatet har nu (återigen) drabbat käre Birro. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-19 20:38 | |
![]() | Han e la götebörrrrrjareee elleeeeh? Få väl enna tåla liteeee. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-19 20:40 | |
![]() | Birro är Ranelids arvtagare. | |
| -Robson - Ej medlem längre | 2009-03-19 20:40 | |
![]() | Men han är ju en känslig konstnärssjäl. | |