Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 211 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Rooty | 2009-03-20 21:54 | |
![]() | heeting: Nej, det var väl snarare "skådespelarna" jag syftade på. Sen varför du väljer att titta på det är väl en helt annan femma. Varför om man får fråga? :P Ja, det har du rätt i. Det var jag som var ute och cyklade. Det är ju trots allt det tråden handlar om. Sorry. | |
| Rooty | 2009-03-20 21:59 | |
![]() | Och 70 i IQ skulle väl i 1950-talstermer betyda att du är "imbecill" och så verkar inte vara fallet. =) sv.wikipedia.org/wik...i/ Imbecill | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-20 22:03 | |
![]() | Nej, har finfina kollegor som jag gillar allihop. | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-03-20 22:09 | |
![]() | Ja du Rooty, det går ju att diskuteras. Kanske inte här dock... ;D | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-03-20 22:14 | |
![]() | Imbe-what? Nu fattar jag ingenting. | |
| Rooty | 2009-03-20 22:17 | |
![]() | Jaha, det kan vi inte diskutera alltså? Men det är väl ett forum det här va? Iofs fel tråd så där har du en poäng. Imbe-glöm det jag skrev tidigare... | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-03-20 22:24 | |
![]() | Hoppas du fattar att jag driver med dig lite Rooty;) Men för att återgå till ämnet kan jag ju nämna att jag hade en arbetskamrat som snackade skit om mig för att jag gjorde bra ifrån mig. Han var dessutom väldigt bra på att förklara för mig vilken typ av människa jag var på ett ytterst nedlåtande sätt. | |
| Rooty | 2009-03-20 22:49 | |
![]() | Driv lagom. Stryk ska du ha! =) Jag hade en gång en riktigt besvärlig arbetskamrat. Något i mig vill gärna inte säga så men hon var något alldeles extra. Duktig i sitt yrke men med ett beteende som ibland tangerade en tonårings, trots sina 50+. Usch, varför göra en sån här tråd? Man blir ju bara bitter. :P | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-20 23:08 | |
![]() | Jag tror att många som jobbar med mig uppfattar mig som dryg, sen tar jag mig också friheter. Jag går alltid hem först och jag vägrar lära mig larmsystemet. | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-03-20 23:15 | |
![]() | Basta då! Hur kommer detta sig? | |
| oddball63 - Ej medlem längre | 2009-03-20 23:38 | |
![]() | Ja absolut mrperfect en jättebra idé :) Kanske kunna öppna en otrevlighetskonsultfirma? :P | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-20 23:42 | |
![]() | heeting: Det kommer sig av att jag råkar sitta inne med en massa kunskap. Sen är jag inte anställd utan fakturerar mina timmar. | |
| saab04 | 2009-03-21 00:14 | |
![]() | Vi har en energitjyv på våran arbetsplats. Men skippar nog detaljerna eftersom många därifrån spelar och läser forumen här oxå.. ;-) | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-03-21 01:27 | |
![]() | Yepp. En ung tjej som försöker få andra, helst mig, att framstå i dålig dager så att hennes eget urusla jobb inte avslöjas. Slutade med att jag fotodokumenterade vissa grejer jag visste att hon skulle försöka nita dit mig för. Och mycket riktigt försökte hon. Chefen bara gapade när jag drog fram fotobevisen och nu håller hon tyst men blänger hatiskt. | |
| Jesper M | 2009-03-21 01:33 | |
![]() | nopp, det är nog snarare mig som alla andra avskyr! | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-03-21 04:22 | |
![]() | Nej, i mitt jobb finns ingen, som jag inte tål. De flesta är så charmiga med sina konstigheter och knepigheter och jag älskar dem samtliga. | |
| Polly Juice | 2009-03-21 05:15 | |
![]() | På mitt förra jobb (är arbetslös nu) hade vi en kille som jobbade på försäljningsavdelningen och som var jättejobbig. Han menade att man kan sälja något till ALLA som ringer till kundtjänst, och när jag påpekade att det inte är någon större ide att försöka sälja IP-telefoni till någon som ringer in och klagar på att hans bredband inte funkar; så fick jag höra att jag bara var negativ. Några månader efter att jag hade slutat där och gått tillbaka till skolan, ringde en försäljare från just det företaget och försökte övertala mig att skaffa IP-telefoni - det LÄT som han, men jag var inte säker. Det var en sån sadistisk njutning att få sitta och lyssna på alla hans argument och sen säga "ja, det låter jättebra och jag skulle säkert spara en hel del pengar, men jag är IALLAFALL inte intresserad". >XD | |
| Evisaur | 2009-03-24 12:56 | |
![]() | Har en hel hög arbetskamrater som är jobbiga. En kvinna är så lat att det är en ren plåga att jobba med henne. En annan är så stressad att hon påbörjar morgondagens arbete igår och hinner ändå inte färdigt. Och så en tredje som ständigt påpekar för mig att jag inte har något där att göra eftersom jag är outbildad och inte kan någonting. Trots att jag i slutändan hade koll på allt och fick rätta henne. Men de flesta är hur roliga som helst att jobba med. ;) | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-24 13:27 | |
![]() | Vi är nio och två blir jag så himla less på... Tur man inte jobbar så mycket med någon av dom. | |