Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 833 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-29 10:14 | |
![]() | Vad säger ni som har hål i samlingen... Jag säljer en del cd-skivor nu och upptäckte att jag har en mindre samling av en grupp. Undrar om det är smartast att sälja skivorna en och en eller sälja hela samlingen till ett pris. Hade ni köpt en samling skivor? Den som gillar gruppen har säkert redan de mest kända skivorna tänker jag. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-29 12:35 | |
![]() | Ramones Mania...har kvar fodralet, men cdn är borta. Misstänker att den glömdes i Duved... | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2009-05-29 12:40 | |
![]() | Plumspapper. Om du har något lite ovanligare i din samling är det ofta bättre att sälja detta separat. Vanliga saker som är enkla att få tag på inbringar väl runt samma stycksumma oavsett, just eftersom de är så vanliga och de flesta samlare vet detta. Det är inte de grejerna som får den intresserade att bjuda högt. | |
| Mimikryp | 2009-05-29 19:20 | |
![]() | Jag saknar fortfarande Pinks senaste skiva. Tycker fortfarande att den kosta för mycket. Ska till Ullared en sväng i sommar och hoppas hitta den billigare där. | |
| Mimikryp | 2009-05-29 19:21 | |
![]() | (...att den kostaR för mycket...) | |
| Nunnelunan | 2009-05-29 19:46 | |
![]() | Anneli Rydé var med i Extra (ett pop/punkband i Göteborg) under -80 talet. De gjorde 2 LP varav jag har den andra, men saknar den första... www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc...gk 5DUPVaRQ | |
| Hr Winbladh | 2009-05-29 21:44 | |
![]() | Den svenska pressningen av Queen - Killer Queen på sjutums vinylsingel. Någon som har ett snyggt exemplar, då snackar vi bildomslag med svensk text på baksidan, kan ju skicka pinga mig så diskuterar vi prisbild. | |
| Snoosy | 2009-05-29 23:09 | |
![]() | Har ca 500 skivor till försäljning. Bara säga till omd et är nått specieltt ni behöver. Från 5 kronor och uppåt :) | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 02:12 | |
![]() | Q-tile: Tack :) Du har nog rätt. | |
| BorderBeta | 2009-05-31 09:19 | |
![]() | Jeez. Jag har hål från Nile, Deicide, Suffocation, Naglfar, AMon Amarth och Behemoth; och ja det gör ooooont. *sätter plåster* | |