Spelrum
Giraffen43
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
32
Inloggade80
Mobilspel
Pågående19 264

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Relayer2009-03-25 15:59
Antal inlägg: 6

Lidld finns i nässjö om du vill åka hit istället ;)

krutmarie2009-03-25 16:00
Antal inlägg: 1696

Rem, förstod ju att det var en felskrivning, men det såg onekligen ganska kul ut. :)

krutmarie2009-03-25 16:06
Antal inlägg: 1696

När vi har varit på väg hem från Tyskland eller Österrike efter semestern så har vi handlat så mycket i Puttgarden (öl, vin och sprit) så resväskorna har vi fått ha i baksätet på bilen. Min man är en riktigt expert på att packa burkar, kartonger och flaskor i bagaget!

Se´n finns det ju folk som bor i Skåne eller däromkring som hyr släp på bensinmacken för att handla ännu mer. Det är ju för vår del lite jobbigt att åka från Sthlm och ca 300 mil på semester med en j-a släpkärra bakom bilen så det har fått räcka med bagaget. Nu har vi inte varit där se´n 2007 så vi har klarat oss ett tag på senaste laddningen. Det är iaf kul att handla där och lyssna på alla andra svenskar som trängs tillsammans med oss. Provsmakning har dom dessutom ofta på både vin och sprit, men det kan ju inte föraren testa på.

Mickeman2009-03-25 16:17
Antal inlägg: 72

Heiligenhafen ligger bara en halvmil bort. Dit brukar många resor gå.
Där är en calles för alkohol mest, sen ett par spritbutiker till. Även ngn lidl och annat. Man gör ju smidigast om man åker med tex BeMa.
Åker man själv blir det tajt att hinna på dedär två timmarna som gör att du får pengar tillbaka mellan puttgarden och Rödby.
Men det är himla trevligt att åka dit, dock mer att rekomendera om du ska inhandla lite alkohol :D

barbi2009-03-25 20:18
Antal inlägg: 1924

vi ska åka till tyskland enbart för o handla hem:)) Och polen kommer jag åka till så fort jag har hittat den rätta att åka me! Nån som har åkt dom här bussresorna?

Mickeman2009-03-25 20:21
Antal inlägg: 72

Jag har varit nere med BeMa. Lite kaxig ledare, som gärna bjuder på sarkasm. Men annars mycket smidigt resesätt!

barbi2009-03-25 20:25
Antal inlägg: 1924

oki vet du om den bussen går från eskilstuna eller i närheten? kommer du ihåg vad de kan kosta? jag har hittan en resa den kostar 800kr o går ifrån örebro skulle vilja hitta en närmare

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?