Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 310 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mimikryp | 2009-03-31 06:49 | |
![]() | Anders; Tack för informationen om skräpfiltren. :-) | |
| Dalkullan | 2009-03-31 09:46 | |
![]() | Håller med Dennis....mycket av skräptexten och felstavningarna är till för att inte filtreras bort och hamna i soptunnan innan det når mottagaren. Spammarna blir allt fiffigare att hitta på idiotsaker för att just detta inte ska hända. | |
| ANDERStG | 2009-03-31 10:09 | |
![]() | Mimikryp: Väl bekomme. :) Dalkullan: Men du håller inte med mig då, för min åsikt tidigare i tråden var ju den diametralt motsatta till vad Dennis senare framförde? | |
| Dalkullan | 2009-03-31 13:16 | |
![]() | Förlåt Anders ....du har ju sååå rätt ;-) | |
| Dalkullan | 2009-03-31 13:23 | |
![]() | De är ju så finurliga att hitta på sätt att slinka förbi, för ett tag sen började det dyka upp mail med ord som invoice och discount ID i inboxen, allt för att de ska verka komma från ett företag man har kontakt med och på så sätt slingra sig förbi filtret. Det här med att få spammen att verka vara ens privata mail har de ju kört ett tag med, Vulcans spam är ju ett exempel på det. Undra vad som månne komma? Själv är jag så van vid att få mycket att jag rensar utan att tänka på vad jag gör, lite som att cykla eller köra bil, man bara gör det. =) | |
| Nemi | 2009-03-31 20:32 | |
![]() | Ah, givetvis så måste det ju ha nåt med spamfilter att göra. Jag har grubblat över dessa fantastiskt språkligt felkonstruerade mail några gånger och tänkt att det ju givetvis måste vara spamfilters-undvikande i rubriken men att det sedan skulle vara någon babelfishöversatt (eller liknande) meddelandetext och därav de konstiga ordvalen och meningsbyggnaderna. | |