Spelrum
| Giraffen | 52 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 314 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-27 20:08 | |
![]() | Jag hade råd, men han hette inte Måns. | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-27 20:30 | |
![]() | Jag skojade bara lite med dig. Jag menade förstås Domtrappkällaren. | |
| mjulven | 2009-03-27 20:31 | |
![]() | Svenssons Lite mer publiknande, Svennsons under V-Dala föredras. www.carlphilip.se/ Bra mat, bra vinlista www.hambergs.se/ Här är det Fisk som gäller om jag inte missminner mig www.ilfornoitaliano.se Italiensk, kanske i minsta lagt för 30 pers... Det finns sedan en bra brevid centralbadet, kommer ej ihåg vad den heter men maten var förjävla god senast jag var där. | |
| Adiemus | 2009-03-27 20:40 | |
![]() | Nu menade väl inte jag att studenter inte har fel på tentorna, utan mer valet av stad att plugga i. Beror kanske på hur man ser det.... men jag hävdar fortfarande att Uppsala som stad är och förblir BÄST | |
| Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-27 20:49 | |
![]() | Studenter flyttar dit, alla andra flyttar därifrån. Känner ingen som stannat kvar i min hemstad som inte är alkoholist eller redo för slakt. | |
| ppz033 | 2009-03-27 20:51 | |
![]() | Det här va kul - men allvarligt om man är ett mycket blandat sällskap i alla åldrar, med olika smaker och önskemål, vilket är då det säkraste kortet. Svenssons tycker mina kära Uppsalabor. Men jag vill vara 100;a | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-27 21:17 | |
![]() | Peppar Peppar har en duktig köksmästare, Guldkanten är annars ett ställe som har ett ambitiöst kök. Jag skulle dok föreslå att ta tåget till stockholm. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-27 21:17 | |
![]() | *dock* | |
| mjulven | 2009-03-27 21:20 | |
![]() | Svenssons är helt klart säkraste kortet, samtidigt som det är "relativt" billigt. Samt att deras lokaler nog är bäst anpassade för större sällskap. | |
| HumbleBug | 2009-03-27 22:43 | |
![]() | carl philip skulle jag inte rekommendera. Små portioner och taskiga såser ibland. De håller ingen jämn kvalitet. Hambergs är briljant om man diggar fisk o skaldjur. Den därna italienaren på svartbäcksgatan är helt ok, "Il" nånting va? Sen har du den där "Oasia". Har inte varit där, men ägaren är en jävligt upphåsad kock. Stilen ska väl vara typ som "east" i Stockholm med jävligt god välgjord östasiatiskt inspererad mat. Deras friterade grodlår får man inte för all värdlen missa. Om Oasia är hälften så bra skulle jag absolut pröva det stället. Har inte hunnit själv bara. | |
| HumbleBug | 2009-03-27 22:44 | |
![]() | "il Gusto" kom jag på att den därna italienaren hette. God, lite lyxigare och inte nån jävla pizzeria liksom. | |
| HumbleBug | 2009-03-27 22:44 | |
![]() | Men kör på Oasia istället helst som ja sa. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-03-28 00:02 | |
![]() | Bäst i uppsala, om man ska vara ärlig så är utbudet inte så stort Men de som har fått bäst kritik och är dyra, så är det Slottskällan och fiskresturangen intill Forex nedanför Carolinabacken | |
| Fizken | 2009-03-28 00:34 | |
![]() | Guldkanten finns inte kvar längre, kök, kött och bar om man gillar kött, lite dåligt med vegetariska alternativ annars är fiskrestaurangen bra. Men jag skulle nog satsa på kk&b ändå. | |
| Mouche - Administratör | 2009-03-28 15:57 | |
![]() | ... | |