Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 285 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lättlurad - Ej medlem längre | 2009-03-29 20:38 | |
![]() | Erbjud honom ett jobb; www.youtube.com/watc...DC 8Mm03U3g | |
| undermythumb - Ej medlem längre | 2009-03-29 20:52 | |
![]() | "Hanarna lever i månggifte och är under fortplantningstiden mycket stridslystna" Så står det i wikipedia. Han är således kåt, frustrerad och bitter. Han upplever att åren rinner ifrån honom och all tid han spenderat på blänkande föremål, att käka jäst frukt och rönnbär nu straffat sig. Han har haft några sjyssta gussar förvisso, men det har bara handlat om attraktion och att ha någon att visa upp. Den där äkta känslan infann sig aldrig, och nu kan det vara försent. Han skulle ha lytt farsans råd och flyttat ihop med denna där (en guss från Medelpad) förvisso utplanterad och i avsaknad av det där äkta, vilda beteendet. Men så här i eftertankens kranka blekhet borde han ändå smitt medan järnet var varmt. Nu är hon gift med tre fasaner från Östergötland. Vem kan klandra den här fasanen egentligen? Ge honom en rast förfan! | |
| Nasty Nimrod | 2009-03-29 21:28 | |
![]() | Jag gillar att man använder uttrycket "månggifte" om djur... P.S. I'm not a pheasant plucker, I'm a pheasant plucker's mate I'm only plucking pheasants 'cos the pheasant plucker's late ! I'm not good at plucking pheasants, at pheasant plucking I get stuck Though some pheasants find it pleasant I'd rather pluck a duck. Oh plucking geese is gorgeous, I can pluck a goose with ease But pheasant plucking's torture because they haven't any grease. I'm not a pheasant plucker, I'm a pheasant plucker's wife And when we pluck together it's a pheasant plucking life | |
| tyston12 - Ej medlem längre | 2009-03-29 21:38 | |
![]() | vilka hjälplösa människor det finns. . ät upp den eller skräm iväg den. . | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-03-29 22:32 | |
![]() | Jag förstår att det där är ett problem och ett svårlöst sådant. Kontakta kommunjägarna och kolla om de kan hjälpa dig att få ett skyddsjaktsbeslut på den. Antingen det eller så löser du det så som du själv finner bäst, use your imagination. | |
| mrperfect | 2009-03-29 22:33 | |
![]() | jag röstar på en kommunjägare | |
| Hammer_70 | 2009-03-29 22:35 | |
![]() | Fasanen gör rätt ju,precis som jag tycker jag att PT cruiser tillhör kategorin världens fulaste bil. Go För Fasan GO!!! | |