Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 615 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lisaa | 2009-04-05 17:59 | |
![]() | Aha, nu förstår jag hur tankarna ser ut, och mha lift, mekanisk eller samboiansk, borde det kunna funka. Hmm... :-) Tack, Pseudonymf! | |
| Dallonpaj | 2009-04-05 19:24 | |
![]() | Jag har provat några gånger, det ger oerhörd avslappning- Går inte att jämföra med spikamtta tycker jag, detta ger så mycket djupare avslappning. Dock ska man vara beredd på att det salta vattnet inte bara är salt - bakteriredödande grejer i kemisk form finns också. Dessutom ska man ha på sig vaselin på småsår för att de svider annars. PÅ det hela MYCKET bra för just avslappning. Och när kroppen slappnar av har den bättre chans att läka, både psyke ochkropp. | |
| Cessan1 | 2009-04-05 23:35 | |
![]() | Floating är en toppenbra present...har gjort det tidigare vid ett flertal tillfällen och älskade det.... Vet ngn om floating finns i Västerås var i så fall??? | |
| Pseudonymf | 2009-04-05 23:37 | |
![]() | Ja, Cessan. Det är bara ett enda ställe i Västerås som har det: www.vasteras.cc/org/...?n r=426979 Det var dit jag ringde :) | |
| Mouche - Administratör | 2010-05-06 09:41 | |
![]() | Länken hit som det hänvisades till fungerar enligt uppgift inte. Jag bumpar tråden istället. Mouche | |
| Bitte - Administratör | 2010-05-06 09:56 | |
![]() | Gjorde det ju i går ,, det var underbart, avslappnande , är ännu idag lagomt trött i kroppen,, Bitte | |
| Pseudonymf | 2010-05-06 10:16 | |
![]() | Jag ska nog se till att prova på det där snarast möjligt! Min mor sa att det var som en dröm och att det kändes toppen i kroppen efteråt, även om hon blev trött. Tyvärr var nackdelen att hon inte hade fler tider inbokade. Men jag ska nog ta och boka en tid - lite egentid i en tank känns faktiskt inte helt fel. Tack för bumpningen, Mouche :D | |