Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 330 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Betabunny | 2009-04-05 10:39 | |
![]() | Är det ingen mer än jag som är så j*la trött på att det måste vara nakna tjejer överallt?! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-04-05 10:44 | |
![]() | C | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2009-04-05 10:47 | |
![]() | Känns som att det hänger kvar av tradition.... förr kanske vissa köpte tidningen av delvis den anledningen. Idag finns internet. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-04-05 10:48 | |
![]() | Oj,jag skulle skriva B men skrev C..=) | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-04-05 10:57 | |
![]() | Jag måste nog svara B. Ser liksom inte vad det gör för nytta i en kvällstidning. Det skulle vara särskilt poänglöst i svenska dagstidningar med tanke på hur dåligt tryckta blad jag alltid råkar ut för när jag för en gångs skull olyckligtvis kommer över en kvällstidning. Jag klarar mig. Sen tror jag inte att det hade fungerat så bra i Sverige heller. Svenskar är kyrkliga, no offense, men jag tror det skulle bli en del rabalder om man införde liknande. Perpersa: Kan inte se poängen med att köpa tidningar över huvudtaget när det finns internet :-) | |
| babatrik | 2009-04-05 11:39 | |
![]() | Är du bröstfixerad, Pseudonymf? Har sett två trådar som du har startat; den förra handlade om knarrande BH:ar... Hur som, här har du mitt B. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-05 11:40 | |
![]() | C. Gillar nakna kvinnor. <3 (Och män) | |
| Pseudonymf | 2009-04-05 11:42 | |
![]() | babatrik: Är det fel om jag är bröstfixerad? Jag gillar min bröst, den tråden som handlade om min knarrande BH har inget med denna tråd att göra. Åh bara för att upplysa så finns det mer på en kvinna än bröst :) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-05 11:44 | |
![]() | Pseudonymf: Vadå? En hjärna? (lol) | |
| pion ekrot | 2009-04-05 11:45 | |
![]() | Man kan se det som "helt sjukt" sexistiskt och som "ingenting märkvärdigt" eftersom vi lever i en sexistisk kultur. Spontant tänker jag bara Gubbe + Page 3 girl = "Hö hö hö" alt. "ratte-ratte-ra". Jag läser inte tidningar, och vill jag ha kvinnliga kroppsförlagor går jag hellre på kroki. | |
| ANDERStG | 2009-04-05 11:52 | |
![]() | Men ni snackar om en publikation som säljer med skandaljournalistik, onödiga kändisar och bar hud. Menar ni på allvar att någon tydlig gräns överskrids om det börjar synas bröstvårtor? Om man sätter in en sektion "Dagens flicka" så är det förstås lite objektifierande. I Finland förekommer det i några skräptidningar men mig veterligen med bikini. | |
| pion ekrot | 2009-04-05 11:56 | |
![]() | Vem/vilka talar du till, anderstg? | |
| ANDERStG | 2009-04-05 11:58 | |
![]() | pion: Till det kollektiva medvetandet eller alla som påstår att någon gräns håller på att överskridas. | |
| ANDERStG | 2009-04-05 12:05 | |
![]() | Jag sitter här och äter ur en burk Lindahls Turkisk yoghurt. Den har ingen prackat på mig med lättklädda kvinnor. Istället pryds den av en skäggig gubbe i folkdräkt (en turk förmodar jag). Fram för mer sådant, gubbar i folkdräkt är starkt underskattada av reklambyråer. Kanske kunde man ha ett återkommade inslag med gubbar i folkdräkt på sidan 3. På sommaren kunde man dra igenom svenska folkdräkter och i vinterkylan värmer det att se mer exotiska inslag. | |
| babatrik | 2009-04-05 12:09 | |
![]() | Pseudonymf: Nej, det är inget fel. Härligt att du gillar dina bröst, det skulle jag nog också göra om jag såg dem. Beträffande en kvinnas beståndsdelar i övrigt: jo jag har noterat att brösten liksom sitter fast på någonting större... | |
| Dyslekso | 2009-04-05 12:56 | |
![]() | Hej pion. :) Varför är det helt sjukt sexistiskt? Och tror du verkligen bara att det är gubbar som gillar bilder på lättklädda tjejer? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-05 12:57 | |
![]() | ler@ANDERStG | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-05 12:58 | |
![]() | "Härligt att du gillar dina bröst, det skulle jag nog också göra om jag såg dem." Haha, naw. | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-04-05 13:16 | |
![]() | De är väl rätt tveksamt att någon får ut något sexuellt av det som är född efter 1920. I så fall återstår ju bara att det består som något monument över kvinnan som ett objekt. Det hela är bara märkligt tycker jag. Att det är en massa naket i Aftonslasket och liknande är ju en sak men att man skulle etablera en tradition där man visade upp en snygg brud på en speciell sida låter ju lite bakåtsträvande. Det vore väl synd att ta upp plats för eventuella andra viktiga nyheter om RobinssonMikas viktproblem eller liknande. | |
| pion ekrot | 2009-04-05 13:59 | |
![]() | Jag har faktiskt inte uttryckt min åsikt Dyslekso, och på den otroligt banala frågan svarar jag: Nej. | |