Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 309 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-tigre | 2009-04-06 23:06 | |
![]() | E SoIu: vad många olika faktorer du fick med. intressant. hon förstörde ett kretslopp skulle man kunna säga. | |
| ANDERStG | 2009-04-06 23:07 | |
![]() | E: Vad är nu detta? Hur är det där användarnamnet bättre än det förra? Vilka behov uppfylls av att sälla sig till Robban & co? | |
| E SoIu - Ej medlem längre | 2009-04-06 23:09 | |
![]() | A: Varför skulle det vara bättre? Självklart är det inte bättre på något sätt. Men man ska inte döma någon innan man gått en mil i hans mockasiner. Fast i det här fallet kan jag göra ett undantag. Det här klippet gjorde mig så upprörd att jag vill upphöra att existera. | |
| Patricia1973 | 2009-04-06 23:18 | |
![]() | Jag är inte helt säker på att det är sant att hon dumpar honom på riktigt, det låter stundtals lite fejk, men om så är fallet så är hon ruggigt, ruggigt dum i huvudet och ansvariga på NRJ likaså. | |
| helejnaa | 2009-04-06 23:25 | |
![]() | Kan det vara uppgjort var min första tanke. Ingen är väl så elak som denna Frida? Om det är på riktigt är det motbjudande. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-06 23:31 | |
![]() | Den där tjejen borde skickat ett sms som vanligt folk gör. Snacka om att vilja dra uppmärksamheten till sig. | |
| Linneaa | 2009-04-06 23:42 | |
![]() | Men, det kan inte vara på riktigt det här!? Det måste ju vara på "skämt"? Finns det inga här inne som lyssnar på NRJ, och kan tala om hur det ligger till? Om det här är på riktigt har Sverige och den kommersiella radion nått en ny nivå... På min tid var det strikt förbjudet att ringa och göra slut, skulle jag aldrig göra nu heller ifs, öga mot öga! | |
| Linneaa | 2009-04-06 23:44 | |
![]() | Haha, "skickat ett sms som vanligt folk gör"??? Ursäkta? Nog om det inte är en så allvarlig relation eller om man inte träffats någon längre tid, men sms!? Det är ju värsta Fucking Åmål på den varianten... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-07 00:11 | |
![]() | öga för öga <3 (det finns inga bra sätt att dumpa ngn, lika bra att göra något med en twist) | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-07 00:25 | |
![]() | Undrar hur hans terapeut skall hantera hans mediatrauma. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-07 00:27 | |
![]() | Vilka idioter dom är på NRJ. | |
| Rooty | 2009-04-07 00:29 | |
![]() | Ja, det var väl formulerat... | |
| pentrollet | 2009-04-07 02:13 | |
![]() | spontan rektion...*asg* sen e killen dum nog o be om en andra chans....tyckte synd om honom först men de gick över... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-07 02:24 | |
![]() | Hur fan kan man vara så dum att göra det här över radion, och hur jävla låga är inte NRJ!? Varför är killen dum nog om att be om en andra chans? Han kanske faktiskt älskar henne. | |
| ANDERStG | 2009-04-07 08:54 | |
![]() | dude: Kvinnlig logik, vi kan aldrig fatta. Tydligen har han förtjänat att bli överkörd av ett godståg för att han inte genast slog upp en järnfasad och blev föraktfull. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-04-07 10:43 | |
![]() | Ok, gott folk: Hur kan ni inte fatta att detta är uppgjort? Det hörs tydligt på både henne och honom. Ibland förundras jag. | |
| ANDERStG | 2009-04-07 11:04 | |
![]() | Dialogen låter lite för stereotypisk. "Känner jag honom?" "Har ni haft SEX?" Men Sylvia analyserar säkert mer på djupet. :D | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-04-07 11:19 | |
![]() | Är övertygad om att det var fejk. Tycker, precis som SylviaPlath att det hördes hur tydligt som helst både på henne och honom, men mest på honom. Usel skådis. | |
| LillMumlan | 2009-04-07 11:29 | |
![]() | Det där var nog det sjukaste jag har hört! Jag hoppas verkligen att det var ett skämt, om inte annat så kan jag för mitt liv inte förstå hur någon kan vara så grym att ens tänka tanken att göra slut via radio, via telefon är illa nog!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-07 12:19 | |
![]() | Det handlar inte om en järnfasad. Det handlar om att man är en idiot som tror att det blir bra om man ber sin partner som tröttnat att stanna. Men är det ok att vara ihop med någon som eg inte vill så be på. | |