Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 309 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:07 | |
![]() | "Varför är ni igentligen så negativt inställda till det tror ni?" Uppriktigt svar: därför att jag trivs i en lugn avslappnad stadsmiljö utan att bli mentalt våldtagen av usla "konstnärer". | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:09 | |
![]() | Ond Kanin, jag köper irritation av att dom tar upp ditt ljudutrymme på tunnelbanan, men själv så kan jag bli irriterad på alla dessa mobiltelefoner i samma utrymme och önskar det fanns mobilfria zoner inom kommunaltrafiken. Finns det en hemlig önskan att du själv skulle va så vågad att bara glida omkring och spela ett instrument kanske? | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:10 | |
![]() | Dom som jag vet vågar sig ut och spela är ju till majoriteten bra musiker och spelar inte särskillt falskt. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:10 | |
![]() | Ingen väljer att bli pantomim, skulle jag tro. Det är lite grann som att vara kriminell eller narkoman i den meningen. Men det finns ändå skäl att fördöma fenomenet. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:12 | |
![]() | Ond Kanin, kanske har det med brasset och göra, musik låter ju bättre under influensen, samt att det är avstressande. Något som antagligen spelar roll i vårat samhälle, där vi bara har alkohol och massa med stress. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:12 | |
![]() | Det finns mobilfria zoner inom kommunaltrafiken i sthlm iaf. Och nej, ingen hemlig önskan att glida omkring som en gycklare, spela musik och tigga pengar av folk här inte. Om jag anlitar en musiker att spela är en sak, men på tunnelbanan ska fan jag ha betalt för att lyssna på alla talanglösa dragspelare och dylikt. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:13 | |
![]() | JaapConrad, äh, nu snackar du i nattmössan, jag vet många fester jag har varit på i Östermalmstrakterna där man har bjudit in svenska pantomimgrupper som loungeunderhållning. Supertrevligt :) | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:13 | |
![]() | Ja det är mellan alkoholen och stressen som det där vita ansiktspudret och det svarta läppstiftet ser inbjudande ut. | |
| pion ekrot | 2009-04-07 23:13 | |
![]() | nin: Hur längesen var det du var i sthlm? :) Det finns rätt mycket gatukonst här tycker jag. Senast idag såg jag att ett blått mini-trähus satts upp på en liten bergknall strax bredvid globens t-banestation. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:15 | |
![]() | Själv skulle jag kunna tänka mig va pantomim i nån trevlig park i amsterdam och söderut i europa. inte för pengar, men mest som söndasnöjje kanske :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:15 | |
![]() | NIN: Är det säker på att det inte var översminkade borgarkärringar? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:16 | |
![]() | Det är bara mysigt om de är bra. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:17 | |
![]() | pion, förra våren och vintern, då jag bodde där., iofs och visst har det väl blivit bättre kanske, men ja, det känns bara inte riktigt så trevligt som i amsterdam som jag jämför med. Innan dess så var d nog 4-5 år sen jag var i sverige över huvudtaget. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:18 | |
![]() | SylviaPlath, haha, var nog en kombination av både och. :D .. nä, men i fallet jag tänkte på så var det en pantomimgrupp. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:20 | |
![]() | Hur är man "bra" på att vara mimare? | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:21 | |
![]() | Med tanke på min ekonomiska situation är det kanske dags att överväga lite gatukonst för att dra in stålar. Åker up till Stockholm nästa vecka och spelar Ace of base-låtar på kazoo iklädd propellermössa. Kan ni bärga er? | |
| Quelle | 2009-04-07 23:22 | |
![]() | Kanske är det detta jag ska satsa på i helgen? För att dra ihop stålar till mitt eviga rännande upp till Sthlm... | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:23 | |
![]() | Vi kan bilda duo Quelle;) Du får vara Jenny och jag Ulf. | |
| Quelle | 2009-04-07 23:26 | |
![]() | haha Jag är med! :D | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-04-07 23:27 | |
![]() | one-punch: Jag tror du drar in mer stålex på att göra propellern, ett förslag i all välmening. | |