Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 325 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mmmattis - Ej medlem längre | 2009-04-10 20:33 | |
![]() | Tjata inte på honom och ge han space så kanske han ändrar sig. | |
| Göllefjön | 2009-04-10 20:54 | |
![]() | Hur kommer det sig att du vill fortsätta förhållandet om det nu är så dåligt? | |
| Qaima | 2009-04-10 21:02 | |
![]() | Ja visst är det underligt att jag vill det.... men det beror på den där känslan i kroppen som säger mig att det är meningen att vi ska vara tillsammans... | |
| Göllefjön | 2009-04-10 21:11 | |
![]() | Visst, din känsla kanske har rätt. Men lyssna inte alltför mycket på den. plenty more fish in the sea, osv | |
| Qaima | 2009-04-10 21:24 | |
![]() | jo jag vet att man ska tänka så..... och det har tidigare alltid dykt upp nya fiskar... men efter att jag träffat min nuvarande pojkvän så har jag förstått att de tidigare inte alls har berört mig som han.... en liga för sig..... ett mirakel att jag träffade någon som hade tålamod med mig.... de växer inte på träd.... ja ja jag sitter här och tycker synd om mig själv... många har så goda råd, som inte är så enkla när de själva sitter där... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-10 21:29 | |
![]() | Jag tror att du behöver träffa andra människor än din pojkvän, du måste träffa folk som piggar upp dej. Din pojkvän verkar inte riktigt vara förmögen till det. | |
| brakise | 2009-04-11 20:36 | |
![]() | Dumpa skithögen. Du kan aldrig ändra på honom, det kan han bara göra själv om han vill och kommer till insikt. GÖr han inte det är han obotlig. Skynda och skapa dig ett nytt, annat liv och slösa inte bort ditt liv på den gnällspiken. Lova det! | |