Spelrum
Giraffen36
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
32
Inloggade68
Mobilspel
Pågående19 430

Forumkategorier

Användare Inlägg  
ambientgalax2009-04-13 21:32
Antal inlägg: 58

anelli: han såg ut som både dam och tjej

anneli72 - Ej medlem längre2009-04-13 21:53
Antal inlägg: 11612

Okej,nu har jag detaljstuderat brasveds bild..
jag tycker nog ändå att han ser ut som en kille och jag
är bra på det där med ansikten.
Har jag sett ett ansikte en gång så glömmer jag det aldrig.
Namn har jag däremot svårare att hålla reda på..

pennyjenny2009-04-13 22:15
Antal inlägg: 528

Har inga problem med att se blodiga sår, varken på mig själv eller andra.
MEN... om ett blodprov ska tas på mig (skulle inta ha några problem med att själv sätta nål och ta blodprov på någon annan) blir jag helsnurrig och mår illa om de så bara tar ett ynka litet rör. Hände mig häromdagen. Gick snabbt och lätt, men jäklar vad det susade i kupan när hon tagit bort nålen.

1stclassriot2009-04-13 22:19
Antal inlägg: 522

jag är likadan, bara att någon pratar om blod, sprutor och annat får mig att må illa. när sommartv-programmet salve spelades in i kalmar var jag och min familj på rundvisning på inspelningsplatsen. när vi kom till sjukstugan och de började prata om åderlåtning och hur det gick till, svimmade jag rätt på en barnvagn och slog sönder mina glasögon. att ta blodprov på sjukhuset är också läskigt, kan inte titta på sprutan, måste titta bort. usch!

Linn79 - Ej medlem längre2009-04-13 22:20
Antal inlägg: 4279

pennyjenny, hur kan det vara så? Jag har samma reaktion,men hade det inte när jag var yngre alls. Lite mer "hit me with your best shot!" hos sjuksyrran, ni sitter jag och hackar i stolen, grön i ansiktet.

pennyjenny2009-04-13 22:37
Antal inlägg: 528

Nä, jag fattar inte. Kan ju förstå om det är som en del säger: att man förknippar det med något obehagligt eller så. Men jag har inga sådana "tråkigheter" i bagaget. Däremot håller jag mig långt bort ifrån stepup-brädor just av sådan anledning.

Hade inga problem att sticka en tom spruta i magen när vi hade praktiska övningar i skolan häromåret.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?