Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 38 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 445 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2009-04-14 06:43 | |
![]() | Circle Tattoo i Sundbyberg | |
| ambientgalax | 2009-04-14 07:00 | |
![]() | anneli: vad skriver du? | |
| emsut | 2009-04-14 08:47 | |
![]() | men smärtan när det gäller tatueringar är ju en del av charmen. vill man bli fin får man lida. :P Skön smärta, tycker jag! | |
| Caligatia | 2009-04-14 09:08 | |
![]() | Jag gjorde min på ryggen; som är en av mina känsligaste områden. Det gjorde sjuuuukt ont i början, men efter en stund domnar det liksom bort, och man känner inte så mycket längre. (bara jävligt surt när tatueraren byter till sidan som inte är bortdomnad)... Precis som miss_ztar säger är det nog ändå stillasittandet som är det värsta. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-04-14 10:39 | |
![]() | Bedövning hehhehe nej för sjutton då förstör man ju en del i tjusningen:) Och det gör inte ont:) Det känns ju lite men ska man vara fin får man lida pin. Annars finns det ju "gnuggis tatueringar":) | |
| sussieloo | 2009-04-14 11:19 | |
![]() | hahha smart att välja att göra en gaddning just där då 1stclassriot... om man inte vill känna smärta menar jag. Kanske ska börja med typ en arm :-) | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-04-14 11:26 | |
![]() | Kan knappast vara smart att smörja in med bedövningssalva före, då hamnar den i såret ju. Renligthet är jäkligt noga. | |
| 1stclassriot | 2009-04-18 19:41 | |
![]() | en bedövningsspruta då? haha. min kille stack mig med en gaffel och sa att det typ kändes så, va fan det gjorde ju ont!! eller det kanske inte är så farligt iallafall. jag vill ha ett motiv som har med basket att göra på vaden eftersom basket är mitt liv i stort sett, har hållit på i 13 år snart med det och lär nog aldrig sluta. | |