Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 26 |
Mobilspel
| Pågående | 19 883 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-04-14 13:19 | |
![]() | Jodå ... här är så lugnt och tyst så. :) | |
| pawis | 2009-04-14 13:21 | |
![]() | Hahaha....den var bra!!! Så här stod det om mej: Pensionärer Yrkesutbildade Gifta par utan hemmaboende barn Låginkomsttagare Mindre jordbruksfastigheter i glesbygd Friluftsintresserade Traditionalistiska kollektivister Kan man väl bara ta som ett skämt? Är det meningen att varje människa ska stoppas in i ett "fack"? Delvis stämmer det... Men vem sitter och hittar på något dylikt??? | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-14 13:21 | |
![]() | Min adress fanns inte. Bor mitt i Jönköping, okey. | |
| Modest Y - Ej medlem längre | 2009-04-14 13:21 | |
![]() | Typ: B03 Internet och Mingel Utmärkande drag Unga Välutbildade Singlar Hög- och medelinkomsttagare Mindre hyresrätt i storstad/närförort Nöjesintresserade Förändringsbenägna individualister Stämmer inte på mig, eller den uppfattning jag fått av mina grannar. | |
| Minta | 2009-04-14 13:21 | |
![]() | C07 Unga Ganska välutbildade Singlar Låg- och Medelinkomsttagare Hyresrätt i medelstor stad Nöjesintresserade Förändringsbenägna kollektivister Men mitt hus är bostadsrätter men husen runt omkring är hyresrätter. I mitt hus bor många unga. | |
| hjortfot | 2009-04-14 13:25 | |
![]() | Jag bor ju varken på gata eller väg... Bor på landet och nog fasen hittar räkningarna hem till min brevlåda ;0) Kram | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-14 13:31 | |
![]() | Typ: D09 Bussresor och korsord Utmärkande drag Pensionärer Yrkesutbildade Ensamstående Låga inkomster Hyresrätt på liten ort Kvällstidningsläsande Traditionalist och kollektivist Läs mer om Bussresor och korsord Typ D09 Bussresor och korsord | |
| lansett | 2009-04-14 13:33 | |
![]() | Stämmer till viss del: Medelålders Högutbildade Gifta par med hemmaboende barn Höga inkomster Villaförort Storstad/Medelstor stad Samhällsintresserade Traditionalistiska individualister Medelålders vill jag inte kallas, och det där med barn har aldrig legat för mig. Men i övrigt stämmer det!! | |
| Jaap | 2009-04-14 13:34 | |
![]() | Typ: A01 Kosmopoliter Utmärkande drag Unga Välutbildade Singlar Förmögna med höga inkomster Stora bostadsrätter i Stockholm Samhällsintresserade Förändringsbenägna individualister | |
| Eomin | 2009-04-14 13:39 | |
![]() | Typ: D13 Pension och tradition Utmärkande drag Pensionärer Yrkesutbildade Änka/Änkling eller Frånskild Låg- och medelinkomsttagare Hyresrätt i små- och medelstora städer Morgon- och kvällsstidningsläsande Traditionalist och kollektivist Det är faktiskt ganska skitfel. På gatan jag bor finns det till 90% bostadsrätter, så hyresrätter gäller inte. Det är en hel del pensionärer, men det här är en gata dit många flyttar för att bilda familj eftersom många av bostadsrätterna är radhusliknande. Yrkesutbildade gäller nog dock, alla jag som bor här och inte är pensionerade arbetar med något annat än att vända papper. Och många av pensionärerna är änkor, så det stämmer också. | |
| Eomin | 2009-04-14 13:40 | |
![]() | "Alla som bor här" skulle det stå. | |
| milly25 | 2009-04-14 13:50 | |
![]() | Typ: E17 Bantning och barnavård Utmärkande drag Medelålders Yrkesutbildade Ensamstående Barnföräldrar Medelinkomsttagare Större ny hyresrätt i medelstora städer Barnfokuserade Förändringsbenägna kollektivister Läs mer om Bantning och barnavård Typ E17 Bantning och barnavård hahaha den var rolig! | |
| liz | 2009-04-14 14:03 | |
![]() | roligt att se att de även var stadsbor som inte fins och inte bara vi skogsmullar | |
| Zeke Varg | 2009-04-14 14:07 | |
![]() | skönt jag finns inte jihaaaaaaaa. slut på skatter räkningar mm. hehe. leve ickeexistensen ;D | |
| Skärgårdsbon | 2009-04-14 14:12 | |
![]() | Typ: H25 DINKisar (Double Income No Kids) Utmärkande drag Äldre Högutbildade Gifta par utan hemmaboende barn Förmögna med höga inkomster Villaförort Storstad/Medelstor stad Samhällsintresserade Förändringsbenägna individualister | |
| salty | 2009-04-14 14:21 | |
![]() | Typ: B04 Globalister Utmärkande drag Unga och medelålders Ganska välutbildade Singlar Hög- och medelinkomsttagare Större hyresrätt i storstad/närförort Omvärldsintresserade Förändringsbenägna individualister Joja, halvintressant får man väl säga. "Ganska välutbildade"... Något luddigt. | |
| Pseudonymf | 2009-04-14 14:25 | |
![]() | "Felmeddelande Den adress du har angivit finns tyvärr inte. Försök gärna igen, pröva med alternativa stavningar. Du kan också förkorta -gatan till -g och -vägen till -v. " Så kul var det... | |
| miss_ia | 2009-04-14 14:34 | |
![]() | Typ: F19 När och fjärran Utmärkande drag Unga Lågutbildade Singlar Låginkomsttagare/Ej inkomsttagare Hyresrätt i storstadsförort/Mellansto r stad Hög andel utlandsfödda Förändringsbenägna kollektivister hahaha!jag är äldre, högskoleutbildad och gift! Fast resten stämmer;) | |
| Stepe543 | 2009-04-14 14:36 | |
![]() | Typ: L40 Levande landsbygd Utmärkande drag: Medelålders Yrkesutbildade Gifta par med hemmaboende barn Medelinkomsttagare Större jordbruksfastigheter i glesbygd Hemfokuserade Traditionalistiska kollektivister Stämmer på våra grannar, men inte riktigt på oss... | |
| salty | 2009-04-14 14:38 | |
![]() | haha. Sökte just på en adress med splitternya lyxbostäder och får upp "studentliv - mycket låga inkomster" etc. Finns nog lite buggar.. | |