Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 494 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:24 | |
![]() | Ond: Är det tennisarmbåge du har fått? Jag hade det och fick då ett slags spännband, med en liten "kudde" påsydd på insidan, från en sjukgymnast. Den skulle man sätta på armen under det ställe inflammationen var på, med kudden på ett specielt ställe på armen. Fattar inte riktigt varför det funkade men det gjorde det! Inflammationen gav med sig efter ca 14 dagar, givetvis i samband med fortsatt medicinering, men det gick mycket fortare när jag hade kudden. Visserligen gjorde den så armen kändes bortdomnad men det var det värt! | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:27 | |
![]() | Det sas först att det var tennisarmbåge, ewa, men nu har både min klantiga läkare och min nya sjukgymnast ändrat sig...ingen vet vad det är riktigt. "någon diffus variant av muskelimflammation", happ! | |
| Bitte - Administratör | 2009-04-21 18:28 | |
![]() | Hjälper inte att vara sjukskriven , var det själv under en period har lärt mig leva med en värkande höger armbåge , har provat på "allt" vad det gäller behandling..INGET har hjälpt mig Bitte | |
| Bitte - Administratör | 2009-04-21 18:29 | |
![]() | Smurtf på Ond_kanin Bitte | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:30 | |
![]() | Har dock haft en liknande grej i andra armen för många år sedan och då hjälpte akupunkturen. Men visst har jag känningar ibland i den armen också. Trist att inget hjälpte dig bitte, men det finns en massa alternativa behandlingar kanske? Skitsamma om det är placeboeffekt, bara man blir bättre. | |
| blackrock | 2009-04-21 18:30 | |
![]() | pröva tigerbalsam | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:32 | |
![]() | blackrock...det var det första jag testade iaf...och värktabletter, värksalva samt diverse gymnastiska övningar. | |
| Æ Solu - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:33 | |
![]() | Prova att slänga datormusen annars, om ni har problem med högerarmen. | |
| blackrock | 2009-04-21 18:35 | |
![]() | jag skojade mest men vila upp dig jag fick tennisarm av ett gammalt jobb datorspelande gjorde det inte bättre heller | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:36 | |
![]() | jag är högerhänt iofs...har ont i vänsterarmen, skrev jag inte det? | |
| blackrock | 2009-04-21 18:40 | |
![]() | vet ej, berättar bara hur min arm betedde sig, men vila hjälpte | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:40 | |
![]() | Aha, fröken vänster då.. :D | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-04-21 18:44 | |
![]() | Det är klart att det inte alltid hjälper att vara sjukskriven som du skriver Bitte men om man har ett tungt jobb med mycket lyft så är det i stort sätt omöjligt att jobba så som kaninen har det. | |
| Susan_70 | 2009-04-21 19:04 | |
![]() | Ååå jag blir så trött på vissa människor som klankar ner på FK och att de skyller på reglerna. Hur skulle det se ut om vi (jag, jag jobbar på FK) inte höll oss till reglerna? Det skulle ju för fan bli kaos! | |
| Bitte - Administratör | 2009-04-21 19:05 | |
![]() | Nu var det INTE en nerklankning på sjukskrivningen , visst ska man vara det om det behövs,, men det gör varken till eller från för min del Bitte | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-21 19:07 | |
![]() | Jag klankar inte på FK, men reglerna är skit, och det har jag ofta sagt till min handläggare där. Det är inte hennes fel såklart. Men för den skull så kan man ju klaga på reglerna ändå, och tyvärr kanske det går ut över er som jobbar på FK. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-21 19:07 | |
![]() | Jag klankar inte på FK, men reglerna är skit, och det har jag ofta sagt till min handläggare där. Det är inte hennes fel såklart. Men för den skull så kan man ju klaga på reglerna ändå, och tyvärr kanske det går ut över er som jobbar på FK. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-04-21 19:09 | |
![]() | Jag förstod det Bitte och jag menade inget illa. Menade bara att vissa jobb är det enklare att kunna jobba på trots värk och vissa är det helt omöjligt att jobba på:-) | |
| malle72 | 2009-04-21 19:18 | |
![]() | På vilket sätt är reglerna för hårda i Sverige som har ett av världens högsta sjuktal? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-21 19:20 | |
![]() | Reglerna är utformade efter en syn som säger att sjuka är lata, så enkelt är det... | |