Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 494 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mouche - Administratör | 2009-04-22 17:05 | |
![]() | Och ett litet tillägg: Osmakliga, så kallade, "skämt" undanbedes i fortsättningen. | |
| vulcan | 2009-04-22 17:06 | |
![]() | Är det alltså så att bl.a. norska och amerikanska fiskefartyg kränker somaliskt territorialvatten och fiskar i deras kustzon? Eller sker fisket på internationellt vatten, men på områden som somalierna traditionellt betraktar som "sina"? Industriellt, högteknologiskt fiske är i sig inget lagbrott, men naturligtvis i realiteten ofta ett problem för den lokala fiskerinäringen som blir utkonkurrerad. Det är en del av helhetsbilden, men om man vill använda det för att ursäkta sjöröveri så är man ute på lika djupt vatten som piraterna själva. Likaså om man anklagar för lagbrott utan att ha kollat upp om några lagbrott verkligen är begångna. | |
| Minta | 2009-04-22 17:09 | |
![]() | Mitt skämten travesterade på sportkommentators yttrande "det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk. Ber om ursäkt om det var osmakligt. | |
| Minta | 2009-04-22 17:09 | |
![]() | mitt skämt ska det stå. | |
| marrelitos - Ej medlem längre | 2009-04-22 17:15 | |
![]() | Vulcan, det är korrekt. | |
| marrelitos - Ej medlem längre | 2009-04-22 17:39 | |
![]() | Det här tar ju nu en absurd vändning iofs, när man knåpat ihop någon unik form av FN avtal där man skall dömma en 15 åring som terrorist i USA. Tyder på en avsiktlig legal kupp kan jag tycka, om inte annat så påvisar det ju att hur FNs tidigare nonchalans för situationen genererat imperialt övergrepp där då den här artikelns sanning glöms bort till förmån för ett krig gentemot terrorister. För att jämföra tit-för-tat i det här scenariot är ju då 1 15-årig terrorist gentemot över 1 miljon döda irakier. Hönan eller ägget någon? | |