Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 18 835 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Matten - Ej medlem längre | 2009-05-02 10:03 | |
![]() | Da Vinci-Koden | |
| Smaskbarn | 2009-05-02 10:03 | |
![]() | det mesta med patrick redmond. | |
| fåntrattis | 2009-05-02 10:05 | |
![]() | Klas Östergren - Kamrat i blå uniform | |
| _kalina | 2009-05-02 10:23 | |
![]() | Volvo Lastvagnar, expedition L, Gör vad du vill, Naiv. Super. Jag har för tillfället snöat in mej på Erlend Loe. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-02 10:27 | |
![]() | Steinbeck-Öster Om Eden det är den enda bok som intresserar mig | |
| kingcom | 2009-05-02 10:45 | |
![]() | just nu Lev livet fullt ut av Eckhart Tolle | |
| Vikatjejen - Ej medlem längre | 2009-05-02 10:53 | |
![]() | Phantoms av Dean R Koontz är en kanonbra bok | |
| egoflickan | 2009-05-02 10:58 | |
![]() | Några av mina absoluta favoriter är: Skrattets rike - Jonathan Carroll Krönikorna om Thomas Covenant - Stephen Donaldson Liftarens guide till galaxen - Douglas Adams | |
| bnita | 2009-05-02 23:24 | |
![]() | okej | |
| mimmipigg1 | 2009-05-02 23:30 | |
![]() | The God of small things! På engelska, för att det är originalspråk och detta är en bok som leker med språket, även om innehållet är allt annat än lekfullt. | |
| Tess 08 | 2009-05-02 23:39 | |
![]() | JAg håller på att läsa SEKTBARN nu... den bästa boken vet jag inte men den är rätt intressant | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-05-02 23:50 | |
![]() | Men det finns ju så många! Jag tycker också väldigt mycket om "Öster om eden". Sen är jag hemskt förtjust i flera av Sara Lidmans böcker och om jag ska nämna någon lite yngre så tycker jag om Mirja Unge. Dessutom älskar jag böckerna om Loranga Masarin och Dartanjang och den nordiska floran. Jag kan nog inte nämna EN favoritbok och jag har säkert glömt flera riktigt bra. | |
| le-lou | 2009-05-02 23:53 | |
![]() | Shike - om ninjan Jubes liv och äventyr. Fet och lång bok, skitbra. Väntar fortfarande på att den ska bli film. | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-05-10 00:38 | |
![]() | Jag läste precis klart Revolutionary road. En bok jag tyckte var fantastisk. Nu kan jag äntligen se filmen. | |
| Pappas Docka - Ej medlem längre | 2009-05-10 00:43 | |
![]() | Jag är sugen på att slå till med nån litterär heffaklump bara för att imponera, men min favoritbok är nog ändå Gökboet av Ken Kesey. | |
| ElsieKvist | 2009-05-10 01:11 | |
![]() | Anna Karenina av Tolstoj är fin! | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-05-10 01:42 | |
![]() | kan man ha EN favoritbok? här är fullpottarna från min boktipset-lista: COMPLETE PROSE Allen, Woody Hundra år av ensamhet García Márquez, Gabriel The Magic Mountain Mann, Thomas Anna Karenina Tolstoj, Leo Mig äger ingen Linderborg, Åsa Trilogin Öijer, Bruno K Svart som silver Öijer, Bruno K Great Gatsby Fitzgerald, F scott The sheltering sky Bowles, Paul The Sea Banville, John En biodlares död Gustafsson, Lars Tennisspelarna Gustafsson, Lars Sommarboken Jansson, Tove The wind-up bird chronicle Murakami, Haruki Like You'd Understand, Anyway Shepard, Jim Varats olidliga lätthet Kundera, Milan Främlingen Camus, Albert Brott och straff Dostojevskij, Fjodor Mästaren och Margarita Bulgakov, Michail Nineteen Eighty Four Orwell, George Under the Net Murdoch, Iris MOON TIGER Lively, Penelope A High Wind in Jamaica Hughes, Richard The Magus Fowles, John Heart is a lonely hunter McCullers, Carson The Bridge of San Luis Rey Wilder, Thornton Rabbit Angstrom: The Four Novels: Rabbit, Run, Rabbit Redux, Rabbit Is Rich, and Rabbit at Rest Updike, John Letting Loose the Hounds Udall, Brady Raise High The Roof Beam Salinger, Jerome David Franny and Zooey Salinger, J D Nine Stories Salinger, J D The catcher in the rye Salinger, J D The Moviegoer Percy, Walker Bell Jar Plath, Sylvia UNDER THE VOLCANO Lowry, Malcolm To kill a mockingbird Lee, Harper World According To Garp Irving, John What is the what Eggers, Dave The Amazing Adventures of Kavalier & Clay Chabon, Michael Winesburg, Ohio Anderson, Sherwood | |
| valencia | 2009-05-10 02:04 | |
![]() | Jag säger bara, Ken Follett!! Svärdet och spiran, och En värld utan slut. | |
| Nasty Nimrod | 2009-05-10 02:05 | |
![]() | Försöker dela upp listan så att den blir tydligare. Sommarboken hittade jag f.ö. nyligen som BookCrossing-bok, ska försöka hinna läsa under sommaren... COMPLETE PROSE Allen, Woody Hundra år av ensamhet García Márquez, Gabriel The Magic Mountain Mann, Thomas Anna Karenina Tolstoj, Leo Mig äger ingen Linderborg, Åsa Trilogin Öijer, Bruno K Svart som silver Öijer, Bruno K Great Gatsby Fitzgerald, F scott The sheltering sky Bowles, Paul The Sea Banville, John En biodlares död Gustafsson, Lars Tennisspelarna Gustafsson, Lars Sommarboken Jansson, Tove The wind-up bird chronicle Murakami, Haruki Like You'd Understand, Anyway Shepard, Jim Varats olidliga lätthet Kundera, Milan Främlingen Camus, Albert Brott och straff Dostojevskij, Fjodor Mästaren och Margarita Bulgakov, Michail Nineteen Eighty Four Orwell, George Under the Net Murdoch, Iris MOON TIGER Lively, Penelope A High Wind in Jamaica Hughes, Richard The Magus Fowles, John Heart is a lonely hunter McCullers, Carson The Bridge of San Luis Rey Wilder, Thornton Rabbit Angstrom: The Four Novels: Rabbit, Run, Rabbit Redux, Rabbit Is Rich, and Rabbit at Rest Updike, John Letting Loose the Hounds Udall, Brady Raise High The Roof Beam Salinger, Jerome David Franny and Zooey Salinger, J D Nine Stories Salinger, J D The catcher in the rye Salinger, J D The Moviegoer Percy, Walker Bell Jar Plath, Sylvia UNDER THE VOLCANO Lowry, Malcolm To kill a mockingbird Lee, Harper World According To Garp Irving, John What is the what Eggers, Dave The Amazing Adventures of Kavalier & Clay Chabon, Michael Winesburg, Ohio Anderson, Sherwood | |
| Göllefjön | 2009-05-10 03:20 | |
![]() | Extremt Högt och Otroligt Nära av Jonathan Safran Foer. Man får rysningar på varje sida. Den handlar om Oskar som är ett barn och vars pappa dött i World Trade Center. Vad ingen vet är att pappan ringde hem under attacken och Oskar var hemma och hörde hans meddelande på telefonsvararen men svarade inte. | |