Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 458 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-05 00:16 | |
![]() | alltid kul att kombinera klassisk musik och grönsaker ^^ | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-05-05 12:28 | |
![]() | jag tror inte det är sant, med grönsakerna... det blir alldeles för rena toner, och hur har han gjort håligheten inuti? | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-05 12:42 | |
![]() | Baudi: Jo han har väldigt ren ton men låt oss ta broccoliocarinan som exempel. om man kollar på hans fingrar så är rörelserna helt synkroniserade med musiken vilket vore kanske lite halvjobbigt att sitta och öva in till en förinspelad låt. Jag tror han gröpt ut själv håligheten nerifrån och sedan gjort en skiva av botten som han klistrat tillbaks efter att han skurit ut själva munstycket. Det ser väldigt noggrant gjort ut och broccoli är ju rätt hård i själva kroppen vilket gör det möjligt att arbeta på det sätt han har gjort. Inte helt omöjligt att han faktiskt är en instrumentmakare som haft grönsaksinstrumenten som hobby. Jag tror det är verkligt faktiskt ^^ | |
| Fobofobi - Ej medlem längre | 2009-05-05 12:42 | |
![]() | Triangel är ett konstigt instrument. Plinga lite då och då bara | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-05-05 12:47 | |
![]() | Viktor... jag ska ta upp det med Mythbusters. Fast å andra sidan så är inte grönsaksidén så svår att fatta om man tittar på "manualisten" i min ts, som är kanske ännu "overkligare". Kul idé med grönsaker. | |
| Zickzacker | 2009-05-05 12:57 | |
![]() | www.youtube.com/watc...d4 CHkN-Dkw | |
| HelloKitty | 2009-05-05 13:05 | |
![]() | Jag skrattar så tårarna rinner. Han med grönsaksinstrumenten är ju såå rolig att titta på. Sen att han har engagerat hela familjen i det är ännu mer roligt! Tack för roliga länkar! | |
| HelloKitty | 2009-05-05 13:09 | |
![]() | Ser att det finns en länk där om hur man gör sin egna morotsinstrument. www.youtube.com/watc...re =channel För er som vill prova =0). | |
| blackrat | 2009-05-05 13:39 | |
![]() | Gamla datorer + hårdvara kan användas till mycket också: www.youtube.com/watc...mf HHLfbjNQ Originalet: www.youtube.com/watc...ky 1td3_6LY | |
| blackrat | 2009-05-05 13:40 | |
![]() | Grönsaksorkestern: www.youtube.com/watc...pf Yt7vRHuY | |
| alexon | 2009-05-05 13:46 | |
![]() | den med elektronikprylarna var riktigt snyggt gjord. | |
| wildcard | 2009-05-05 14:43 | |
![]() | Isinstrument är häftiga, här är det trummor: www.youtube.com/watc...x_ 11UeGwYY www.youtube.com/watc...4X Icsg4QuM jag har själv sett fioler, flöjter, gitarrer och en orgel med pipor av is...häftigt och lite flummigt ljud | |