Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 44 |
| Inloggade | 96 |
Mobilspel
| Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Natas666 | 2009-05-05 23:21 | |
![]() | i slutändan kommer det för det mesta att handla om personkemi..förutsatt att man har med sig det som krävs från början var naturlig..slappna av..och jobbet kanske är ditt | |
| hungerstrejk | 2009-05-06 12:08 | |
![]() | Jag har inte varit intresserad "på riktigt" av något av de jobb jag sökt. Man får dock ta de erbjudanden som ges.. | |
| Proddad av | 2009-05-06 12:19 | |
![]() | Ja fan, lite horeri har ingen dött av sa hungerstrejk | |
| mrperfect | 2009-05-06 12:37 | |
![]() | Jag är ju tekniker så det finns alltid tekniska frågor man kan ställa, vad beträffar arbetstider/löner/semeste r/fringisar så ger det sig så det frågar man inte om. | |
| YamahaJet | 2009-05-06 13:12 | |
![]() | Hehe, apropå lappar så hade jag en jobbsökande som dök upp och började fråga massa dumma frågor i sedvanlig arbetaranda. När det blev glesare mellan frågorna försökte han så diskret som möjligt ta fram en skrynklig liten lapp och läsa upp ytterligare frågor från den i stil med "Hur är jag försäkrad?", "Vad händer om..." och andra frågor kring worst case scenario som indikerade på svagt självförtroende och tvivel inför den egna kompetensen att avverka det arbete som väntade. Det löjligaste var att han själv inte förstod innebörden av de välformulerade frågeställningarna när de sedan diskuterades, och det blev tydligt att hans fru skrev ner dem åt honom. Fråga därför hellre vilka utvecklingsmöjligheter det finns på arbetsplatsen snarare än hur hur svårt det är för arbetsgivaren att göra sig av med dig. | |
| LadyZara | 2009-05-06 20:03 | |
![]() | hayabusa: Hur gick det på intervjun idag då? | |