Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 19 377 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dalkullan | 2009-05-07 20:07 | |
![]() | Är också medlem på Tradera sen många år tillbaka, både säljer och köper. Jag har aldrig haft problem med fakturor och när jag varit i kontakt med dem via telefon eller mail har de alltid varit över förväntan trevliga. | |
| Aviator | 2009-05-07 20:08 | |
![]() | Är medlem, aldrig haft problem. | |
| RAUBTIER | 2009-05-07 21:32 | |
![]() | enda problem jag haft är att vissa säljare inte skickat nått kontonummer när jag vunnit en aktion.. men det har alltid ordnat sig tillslut ändå efter många mail och telefonsamtal. | |
| Navi_ | 2009-05-07 21:35 | |
![]() | Mitt konto är spärrat för obetalda fakturer, och jag har inte sålt en grej på den sidan. Har mailat men får inget svar. | |
| skogstorparn | 2009-05-07 21:41 | |
![]() | navi_hm..vad kan det bero på..kanske du har bjutit på lite auiktioner och vunnit.. | |
| le-lou | 2009-05-07 21:42 | |
![]() | De har telefon också, jag har varit i kontakt med deras kundtjänst ett antal gånger. | |
| le-lou | 2009-05-07 21:44 | |
![]() | Navi - har du lagt upp aktioner som inte blivit sålda? Det debiteras också. | |
| Pseudonymf | 2009-05-07 21:46 | |
![]() | Det enda problemet jag har är att jag "glömmer" betala mina fakturor, för de skickas till min vanliga mail och då blir jag senil och glömmer mailen. Sen har jag fått för mig att de inte skapar fakturor under 50 kr. Men helt plötsligt fick jag en påminnelse nu, med 50 kr påläggsavgift (inget konstigt i sig) men själva fakturan var på 15 kr. Så jag blev förvånad, letade i min inkorg och hittade mailet. Så nu får jag betala 65 kr istället för 15. Inte är det hela världen, men det kändes lite dumt :S | |
| Navi_ | 2009-05-07 21:51 | |
![]() | Nej jag har inte ens lagt upp några auktioner.. Dom auktioner jag har vunnit har jag betalat och fått hemskickade.. hel skumt | |
| dragabol | 2009-05-07 21:56 | |
![]() | har både sålt o köpt under flera år - aldrig några problem. | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-05-07 22:08 | |
![]() | Jag säljer ibland kläder på tradera. Mitt problem är att jag lätt glömmer att jag har en faktura på kontot när jag ska betala mina räkningar. Då får jag en påminnelseavgift på 50 kr på en faktura som kanske bara är på 30 kr. Det är ju bara jag som är disträ men det är väldigt retligt. | |
| pellekatt | 2009-05-07 23:26 | |
![]() | Hej! Har köpt o sålt mycket på tradera, men har aldrig haft några problem. | |
| Jonika | 2009-05-07 23:30 | |
![]() | Sålt och köpt mängder på Tradera. Fungerar fläckfritt! | |
| 1stclassriot | 2009-05-08 10:55 | |
![]() | jo det förklarade att det var det jag sålt för i mars. men såvitt jag minns har mitt konto varit stängt sen mitten av mars och inte sålt så många grejer men men... jag är förbannad för att deras system, som skickar ut fakturor automatiskt, inte har fungerat. jag fick inget första besked om att jag fått en faktura utan fick direkt den 7:e maj en påminnelse, med 50 krs påminnelseavgift. och det när jag inte ens fått den första fakturan och inte fått en chans att kunna betala den! fattar ni nu varför jag är förbannad? och de kan inte ens kompensera genom att skjuta fram sista betalningsdatumet för att deras system som sagt är automatiskt. alla fakturor på tradera ska finnas när man loggar in men när jag loggat in har det bara funnits en gammal faktura och när jag mailat om kundtjänst om det säger de att de haft problem med systemet. jävla skitsida!!! | |
| 1stclassriot | 2009-05-08 10:57 | |
![]() | skogstorparn: ja det hade jag!!! det tycker jag är dåligt att man ska behöva betala för auktioner som man inte fick sålda! fan va sur jag är nu... | |
| nataber | 2009-05-08 11:11 | |
![]() | aldrig haft problem | |
| nataber | 2009-05-08 11:11 | |
![]() | man får själv kolla om man har en faktura eller inte | |
| le-lou | 2009-05-08 11:36 | |
![]() | 1stclassriot - varför skulle vi inte betala för aktioner som inte blivit sålda? Vi nyttjar ju tjänsten likt förbannat, det är väl knappast Traderas fel att ingen ville köpa varan? | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-05-08 15:10 | |
![]() | Ja, kanske dags att se sig i spegeln, 1stclassriot, i stället för att skylla på alla andra. | |
| fragipani | 2009-05-08 15:21 | |
![]() | Ja håller med föregående talare här... 1stclassriot, varför skulle du få använda deras tjänster gratis? Och dessutom, betalar du inte dina fakturor har du väl inte så mycket att säga till om eller? Det är inte möjligt att det är någon förseningsavgift pålagd? Jag har själv aldrig sålt något på Tradera så jag vet inte hur stora avgifter de har. Men jisses... det låter som du skaffat dig problemen själv... | |