Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 800 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-08 21:12 | |
![]() | Yepp!! Wordlink! Och Quiz Queen. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-08 21:28 | |
![]() | Vad har du för Wordlinkranking, trash, ska vi ta en match?? | |
| lmammapptuss | 2009-05-09 00:16 | |
![]() | Spela viket jävla spel som helst men tröna upp dig på gratisspelen först så du inte får för hög ranking, då blir det svårare att vinna. | |
| lmammapptuss | 2009-05-09 00:39 | |
![]() | Och hur kan man vinna pengar på Quiz Queen? Finns inga jackpot turneringar där. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-09 00:53 | |
![]() | Inga jackpotturneringar?? Nu förstår jag inte...Vann tvåhundra spänn senast häromdan på en insats på fem och femtio...? | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-09 00:54 | |
![]() | Ah, sorry, menade Wordlink...nej, där finns inga jackpotturneringar....men har vunnit massor där på att vara snabb som en kobra :) | |
| frvib | 2009-05-09 00:57 | |
![]() | Jag tillhör också skaran som har haft problem med att plocka ut pengar. Om man ligger på kundtjänsten och förklarar utförligt vad som är problemet brukar lösa sig till sist. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-09 00:59 | |
![]() | Trist att höra att ni haft problem. Jag bad bara om en överföring till mitt PayPalkonto och pengarna kom svischande utan nåt jidder. | |
| -tweedledum- - Ej medlem längre | 2009-05-09 01:00 | |
![]() | Har du fått ut pengarna från ditt PayPal-konto än då? :) | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-09 01:02 | |
![]() | Yepp! No worries, mate!! | |
| -tweedledum- - Ej medlem längre | 2009-05-09 01:04 | |
![]() | Grattis då :) | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-09 01:08 | |
![]() | Tack:)) | |
| lmammapptuss | 2009-05-09 16:14 | |
![]() | jag har aldrig haft problem med pay pal som jag även använder på tradera, men som sagt, spela på på King så får ni se vad som händer när ni blir för skickliga. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-09 16:30 | |
![]() | Jag har över 10 000 i ranking i vissa spel. Inga problem. | |
| lmammapptuss | 2009-05-09 18:04 | |
![]() | Som sagt var, har man för hög ranking får man bara möta de allra bästa vilket gör det svårare att vinna pengar i turneringar, en 135e plats ger ju inte så mycket. Det är lättare att vinna pengar som drottning än som t ex amazondrottning. Fast det är kanske det som är problemet, man får inte spela taktiskt. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-09 18:53 | |
![]() | Men det är mycket roligare att spela på de högre nivåerna. Särskilt i Wordlink. :) | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-09 20:02 | |
![]() | nu har jag inte läst alla inlägg, men jag har vunnit där ett antal gånger och inga problem alls att ta ut pengarna. Om du däremot har gjort flera användare med samma bankkonto blir du spärrad | |
| lmammapptuss | 2009-05-09 22:29 | |
![]() | Jag är bara en person med ett spelkonto som har en dotter och en man med varsina spelkonton som laddas från deras konton. Men så fort vi har vunnit en större summa pengar så har vi blivit spärrade samma dag som pengarna ska föras över till Pay Pal, liiiiite skumt tycker jag. Och som sagt var, jag får inget svar på varför annat än att de har indikationer. Men nu är jag en envis person så jag tänker gå vidare. Så därför hade det varit intressant om fler haft samma erfarenhet o kunde berätta hur de gjort. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-09 23:37 | |
![]() | inmammapptuss har ni olika bankkonton? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-09 23:41 | |
![]() | Du förbinder dig att vid din registrering ange korrekt personlig information inklusive din ålder, fullständiga namn, bostadsadress och en fungerande e-mailadress. Du förbinder dig att bara registrera ett konto hos Oss och du förstår samt accepterar att ditt tillhandahållande av ofullständig, felaktig eller vilseledande information leder till avstängning av ditt konto. Om du, efter anmodan, har uppgivit information rörande ett kredit-, betal- eller bankkort måste du tillse (a) att du har rätt att använda kortet, och (b) att kortet har täckning för de avgifter som kommer att belasta kortet. Du får inte låta tredje man använda dina login- och kontouppgifter. Agerande i strid med detta innebär att du åtar dig fullt ansvar för konsekvenserna av tredje mans användning och att du accepterar att kompensera Oss samt hålla Oss skadelösa för samtliga de skador som kan uppstå med anledning av detta. | |