Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 754 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-05-10 00:18 | |
![]() | förlåt mannenmouche... ska aaaaldrig hända igen. godnatt. | |
| uberbacon | 2009-05-10 00:36 | |
![]() | Objection !! Är inte tråden menad att vara förberedande inför en kommande röstning? Dvs att vi ska nominera utmärkelser snarare än att nominera personer till de utmärkelser som inte blivit nominerade än. För utmärkelse 4-8 funkar föreslår jag några av dessa: - flitigast rullare - mest snabbtänkta spelare - bästa onlinespelare - bästa IRL-spelare - bästa sportsman - den som för sig med flest häftiga ord | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-05-10 01:07 | |
![]() | vill gärna se ett "lifetime achievement award" | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-05-10 11:27 | |
![]() | Skulle kunna bli så här då Uberbacon... Utmärkelse 1 & 2: Bästa kvinnliga resp manliga motspelare Utmärkelse 3 : Bästa trådskapare Utmärkelse 4 : flitigast rullare 5. mest snabbtänkta spelare 6. bästa onlinespelare 7. bästa IRL-spelare 8. bästa sportsman/kvinna 9. den som för sig med flest häftiga ord 10. Snyggast avatar, fast det är svårt då vissa byter bild lika ofta som dom skriver inlägg :) 11: Bästa trådkonversatör 12: Bästa moderator, vilket inte behöver röstas om alls utan det är Mouche, alla gånger!!!! :D | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-10 11:28 | |
![]() | jag gillar vulcan | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-10 11:42 | |
![]() | Bäst: claw monk odin | |
| -tweedledum- - Ej medlem längre | 2009-05-10 13:13 | |
![]() | Jag ska höra mig för med några bekanta om vi kan få i stånd ett Nobelpris i rullningar snart. | |
| kajix | 2009-05-10 13:13 | |
![]() | den som bäst förstår och håller sig till en tråds ämne | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-05-10 13:14 | |
![]() | Jag gillar Gimp2. Samtidigt undrar jag vad som hände med Gimp1. | |
| le-lou | 2009-05-10 14:45 | |
![]() | jag undrar vad motiveringen till att denna tråd lever när alla andra liknande trådar som handlar om favoriserande av folk stängs? | |
| SashaLuna | 2009-05-10 18:03 | |
![]() | Tror jag hade slutat läsa i forumet om trashone slutade skriva. Hennes sätt att reta upp folk med ärlighet, ironi och svart humor är i en egen klass. | |
| pion ekrot | 2009-05-10 18:15 | |
![]() | Jo, hon är kul ibland. Eller bara bitter och blasé. | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-05-10 20:41 | |
![]() | Föreslå bara kategorier än så länge! Jag bara slängde ur mig några, lite så där bara... Omröstning har vi senare! Kanske kan man då få ge motiveringar också, som den värsta Oscars-juryn! EwaLeena är ett geni. Följ henne i livet! Jag ger tråden en vecka till, sedan börjar vi! | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-05-10 21:21 | |
![]() | följfrågorna blir ju då raskt: *Vem räknar rösterna? Vem är opartisk nog? *Vem ser till att alla bara röstar en gång? Är det då en gång per person eller en gång per konto?? ;) * Vem kollar så inte någon nitisk typ öppnar 48 konton bara för att lägga alla röster på sin kärlek/granne/bästis eller så.. (går ju att undvika om alla måste ha varit medlemmar minst 1 månad för att få rösta) *Vem ser till att tråden hålls ren från pajkastning/skitsnack/sva r på tidigare inlägg typ "hur kan du nominera XX när XY är snyggare i hatt" osv osv.. och även andra meningslösa inlägg som inte har ett dugg med tråden att göra? ( Tror att det blir lite av ett heltidsjobb med tanke på hur de flesta trådar här brukar se ut efter 15 minuter) Fast det skulle ju kännas lite mäktigt om alla visade sig vuxna nog att komma med genomtänkta nomineringar, utan att kommentera vad andra har nominerat innan.... | |
| -tweedledum- - Ej medlem längre | 2009-05-10 22:54 | |
![]() | Vem bryr sig om någon röstar 100 gånger? Att bry sig om resultatet av en Internetomröstning är nästan lika lamt som att vara moot. | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2009-05-11 13:41 | |
![]() | Bästa frisyr: Vulcan | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-11 13:43 | |
![]() | bästa spelare är givet du knevert snyggast och smartast med ifs jag röstar på viktor med när det gäller smarta inlägg i forum | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-05-16 20:19 | |
![]() | Klippte och klistrade lite: Fattas någon award? Är min svenska inom rikets gränser? 1. Bäste Spelare Alla Kategorier (Här liksom i alla ”bästa spelare” kan ju framtida vinnare skaffa sig reklam genom att ta sig an lägre rankade…) 2. Bäste Normalspelare (klassisk) 3. Bäste Normalspelare (special) 4. Bäste Normalspelare (slump) 5. Bäste Snabbspelare (klassisk) 6. Bäste Snabbspelare (slump) 7. Bäste Snabbspelare (special) 8. Bäste Stresspelare (klassisk) 9. Bäste Stresspelare (slump) 10. Bäste Stresspelare (special) 11. Bäste Hetsspelare (klassisk) 12. Bäste Hetsspelare (slump) 13. Bäste Hetsspelare (special) 14. Bäste Panikspelare (klassisk) 15. Bäste Panikspelare (slump) 16. Bäste Panikspelare (special) 17. Bästa Kvinnliga Motspelare 18. Bästa Manliga Motspelare 19. Bästa Sportsman/Sportskvinna 20. Bäste Rullare 21. Flitigaste Rullare 22. Betas Award För Häftiga Ord 23. Mest Snabbtänkta Spelare 24. Bästa IRL-spelare 25. Snyggast Avatar Award 26. Bästa Manliga Fotografi 27. Bästa Kvinnliga Fotografi 28. Bästa Frisyr 29. Bästa Trådskapare 30. Bästa Trådkonversatör 31. Mest Stringente Trådkonversatör 32. Bästa Forumdiplomat 33. Bästa Moderator RÖSTA INTE ÄN! | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-05-16 20:20 | |
![]() | klassisk - special - slump ska det vara... | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-05-16 20:21 | |
![]() | Kan vi skära ned på utmärkelserna? | |