Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 684 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Zizzzi | 2009-05-14 13:50 | |
![]() | Japp. Att mulla är jättemysigt, och i princip gratis. Det gör inte så mkt om det regnar - bara det inte blir så kallt. Vi brukar spänna ut en presenning att kura under när solen inte vill vara med på noterna. :) Det som kostar är (det är klart rätt dyrt om man inte redan har saker som tält, fiskegrejer o så) Öl om man vill ha det... Konserver (fisken nappar inte alltid ^^) o ev fiskekort o hyra av båt. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-14 16:32 | |
![]() | Göllefjön, det var som efter Popmart -97 och jag kom tillbaka till plugget och en skolkamrat fick veta tt jag hade varit på konserten och sa "var du också där? jag såg inte dig!". Konstigt.....det var bara 60,000 till på konserten. Men visst jag är alltid på för en öl innan och efter konserten och kanske dagen innan och efter, tänkte hitta ett bra ställe på lördagen utanför Ullevi för att höra den andra konserten och dricka ett par öl samtidigt. Sist -05 så var jag helt ensam under konsertdagarna, det till trots att en av mina bästa polare bor där numera (vi skulle gå tillsamans) men han hade fastnat i Budapest....så jag bodde ensam hemma hos honom, herrens vägar äro outgrundliga kan man säga....eller Mysteriuos Ways för oss U2 fans. Skrik till om du vill ses över en öl runt konsertdagarna. | |
| mrperfect | 2009-05-14 17:47 | |
![]() | 1:a veckan måndag: riva taket tisdag: riva taket onsdag:bygga nytt tak torsdag:bygga nytt tak fredag: riva det nya taket eftersom det blev fel lördag: springa runt med hinkar eftersom det regnar in söndag: bränna ner skiten 2:a veckan: måndag: ta en tur med bilen till skåne tisdag: ta tåget från Norrköpng, eftersom polisen inte gillade att jag "provade bilen" i 210 onsdag: hyra cykel i helsingborg torsdag: sitta inne på hotellet med träningsvärk i b*ken fredag: ta en tur til helsingör lördag: ta en tur tillbaka och konstatera at hyrcykeln är stulen söndag: misslyckas med att förklara at jag verkligen hade låst cykeln och betala den ( 7800 kr ) vecka tre måndag: börja gå hem mot stockholm ( eftersom alla pengarna gick åt ) tisdag: lunch i Ödeshög onsdag: kvällsmat i jönköping torsdag-lördag: träningsvärk, vandrarhemmet vid norra Vättern bebos i tre dagar söndag: går långsamt norrut fjärde veckan: måndag-tisdag: joggar lätt omväxlande med liftning onsdag: blir rånad av en Hells Angels som tog upp mej, ( jäkla fin van han hade ) torsdag: i södertälje, kan ta SL hem fredag-lördag: på soffan och åter på Betapet söndag: börjar längta efter jobbet femte veckan: måndag : kommer på att jag ju är arbetslös och därmed inte har något att se fram emot :/ tisdag: konstaterar att jag inte kommer att fö tillbaks körkortet förrän ett halvår efter rättegången, i bästa fall onsdag: försöker anpassa mig till ett liv utan bil....suck torsdag: lånar grannens bil ändå och åker till stormarknaden fredag: kommer ut ur häktet och funderar på vad jag skall säga till grannen eftersom han: 1) trodde att jag hade körkort trots att han vet att jag kör som en biltjuv 2) undrar var ihelvete tog bilen vägen och jag svarar ju inte på mobilen lördag: sitter inne och tittar på regnet söndag: se lördag måndag efter semestern: vaknar pigg och alert, vederkvickt efter en härlig semester med stärkande promenader och frisk luft | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-14 18:09 | |
![]() | Trash tänk att du alltid ska skriva så hemska o negativa saker. Kom med nåt bra tips till TS istället | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-14 18:11 | |
![]() | Ebba jag ska också till både England, Wales och Irland i sommar. Vart på Irland o i England ska du?:) | |
| Rooty | 2009-05-14 18:17 | |
![]() | mrperfect: Låter ju som en helt vanlig semester. :) | |
| le-lou | 2009-05-14 18:30 | |
![]() | vi ska försöka komma i väg utomlands den här sommaren....danmark here we come. (ja det ÄR utomlands....faktiskt!) suck. är man pank så är man. | |
| mrperfect | 2009-05-14 19:03 | |
![]() | Rooty är det så illa ? :P | |
| Miss_jk | 2009-05-14 19:17 | |
![]() | Sturkö, New York, Las Vegas och kanske Los Angeles. | |
| ensam soldat - Ej medlem längre | 2009-05-14 19:40 | |
![]() | Ska nog inte göra så mycket. Blir väl nån festival i juli. Ja och så blir det ett antal flygshower. Bl.a flygfesten 7-9 aug. | |
| annakarineli | 2009-05-14 19:54 | |
![]() | 6 veckors restaurangjobb på Öland inklusive massa sol & bad samt en tripp till Ullevi den 1/8! | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-14 22:33 | |
![]() | U2!!! jag går dagen innan :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-14 22:41 | |
![]() | Jag tar en kryssning till Mariehamn. Det brukar bli så. Man kan sitta och glo på folk i hamnen i 45 minuter. Alltid händer det nåt. | |
| Mirakelmart | 2009-05-15 02:48 | |
![]() | Jag skulle vilja åka till Frändefors, något som jag för övrigt kan rekomender varmt, men jag vet inte om jag har råd just denna sommaren. Om någon annan har lyckan att komma dit under semestern så kan jag rekomendera er att botanisera ordentligt i resaurangutbudet för det finns mycket om man bara skrapar lite på ytan. Vässa smaklökarna och åk dit vettja! | |