Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 754 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-17 21:50 | |
![]() | ..om man inte är per gessle förstås "här kommer alla kenslorna på een o samma gång" | |
| Limer | 2009-05-17 21:52 | |
![]() | Nu finns det ju som tur är redan en Gessle... och till och med han är ju en för mycket. | |
| Brasved - Ej medlem längre | 2009-05-17 21:53 | |
![]() | Ta sig i kragen, ta kontakt med släkt igen och erkänna att man gör puckade misstag ibland.. kanske? :) | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-17 21:54 | |
![]() | limer(kolla hans profil) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-05-17 21:54 | |
![]() | Natas666, jag har svårt att tro att din familj inte skulle välkomna dig tillbaka. Alla vet att man kan göra grova misstag. Jag tycker att du ska göra ett försök! Men om du inte VILL ha kontakt med dem igen så är det förstås en annan sak. Som dina gamla vänner, om de fortfarande är destruktiva så är det kanske ingen god idé att söka upp dem igen. Men tänk tillbaka på familj och vänner, hitta någon som du tycker om och respekterar och satsa allt på att vinna denne tillbaka till ditt liv. Lycka till! | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-17 21:55 | |
![]() | hursom helst: så är det aldrig så illa som det verkar! och FAMILJEN har man alltid kvar! ddet kan vara gamla vänner och liknande annars kanske du börjar på yoga eller keramikkurs och får en massa nya helt plötsligt | |
| Charliiie | 2009-05-17 22:08 | |
![]() | Får jag fråga varaför ni bara sårar varandra om ni älskar varandra? | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-17 22:11 | |
![]() | Ajajaj :( Försök att ta kontakt med dina gamla vänner och din familj. Dom kanske saknar dig! Tror nog att dom förlåter dig och bli säkert glada över att du har av dig :) Ditt förhållande verkar ju ha varit väldigt destruktivt gentemot dig! Synd att din fd flickvän inte lät dig ha kontakt med dina vänner och familj... Tycker du gjorde rätt i att avsluta förhållandet mellan er. Se det så här: Du har just tagit dig ur något som var skadligt för din psykiska hälsa och som begränsade dig, allt kan bara bli bättre. Ta hand om dig själv och försök se saker från den ljusa sidan.Sen tycker jag verkligen att du borde hitta tillbaka till dina familj och/eller dina gamla vänner! Och sen när du är redo och mår bättre skaffa dig en snäll och förstående flickvän som låter dig vara den du är och som bryr sig om dig, och som låter dig vara med dina kompisar! Hoppas det löser sig för dig :) | |
| le-lou | 2009-05-17 22:13 | |
![]() | Börja spela wow. 2 månader senare öppnar du ytterdörren och kliver ut som en ny människa, öppen för nya romanser och lite sol möjligen. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-17 22:14 | |
![]() | ja det röstar jag oxå på | |
| Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-05-17 22:20 | |
![]() | haha, känner en som verkligen använde world of warcraft-strategin när hans flickvän gjorde slut. Han blev kvar framför spelet i över två år, all ledig tid spelade han. lägenheten slummade igen totalt. Jag hjälpte honom att städa och det var det klart värsta jag sett i hela mitt liv. golvet var bokstavligt talat i höjd med sängen och toalettstolen. han måste ha suttit med benen rakt ut när han satt på toa. om jag sett den lägenheten i en film hade jag tyckt det var overkligt, ingen kan ha så stökigt... Så jag vet inte jag, wow-strategin kan vara lite FÖR bra... | |
| le-lou | 2009-05-17 22:23 | |
![]() | ja bertil, den är bra. Har själv använt den en gång, gick inte så illa som den du pratar om men jag var vit som ett lakan den sommaren iaf, men jag kom över den brustna kärleken galant. | |