Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 906 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| singelkvinna - Ej medlem längre | 2009-05-20 21:41 | |
![]() | Fattar inte varför han heter Ond kanin när han är så snäll så...:-) (fjäskar eftersom jag fyller år på lördag):-) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-20 22:16 | |
![]() | Verkar som solen bara värmer på rätt sida Sverige. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-20 22:24 | |
![]() | Jag kan berätta en alldeles sann men rätt kul sak som hände i natt. Jag åkte till Hesingfors med en polare som snarkar något bedrövligt.....kunde knappt sova på två nätter. Jag är sömnpratare och i natt så väckte jag honom och sa "du, är det någon som borrar i hytten eller?". Jag hade visst bara vänt på mig sen utan att kommentera det vidare, han sa det i morse och jag förstod direkt vad det var som jag tolkade som borrande men jag sa inget till honom. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-05-20 22:29 | |
![]() | Så det var din "kamrat" som borra? | |
| Robban_dårå - Ej medlem längre | 2009-05-20 22:41 | |
![]() | Ha ha ha | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-20 23:04 | |
![]() | Mommes,ond kanin syftade säkert på mig. Han ogillar mig,det vet jag. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-20 23:06 | |
![]() | ogilla tillbaka, funkar finfint. | |
| rufs | 2009-05-20 23:11 | |
![]() | Hur kan man ogilla folk man möter på Betapet?? känner ni varandra privat?? själv tycker jag det e väldigt sällan man möter ngn som är otrevlig o gör man det så !!!! bara gilla läget o gå vidare till nästa spel:) jag fick vara med o spana in när sista programmet för efterlyst spelades in otroligt spännande =) Vann en dejt med Hasse o Leif G-W:) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-20 23:13 | |
![]() | Möter sällan folk man spelar med som är otrevliga heller. Det är tydligen unikt om man läser alla historier som florerar. | |
| rufs | 2009-05-20 23:18 | |
![]() | Ibland kan jag inte låta bli o undra vad som drar igång ett ogillande ? är det när man inte tackar,? eller säger hej?.herregud valet e vål bara o ge 17 i o svara | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-20 23:19 | |
![]() | Det skickas mer pm än du anar med hot och dyl. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-20 23:21 | |
![]() | Jag försöker alltid vara trevlig,MEN jag lyckas ändå att dra på mig ogillande. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-20 23:25 | |
![]() | asså,man kan faktiskt inte gilla alla,även om personen i fråga inte sagt ngt elakt elr betett sig illa. Det finns ju ngt som heter personkemi oxå. Här disskuteras de hej vilt om en massa olika saker å vissa vill gärna på att ge slag under bältet elr skicka massa idiotiska pm så det är inte ngtkonstigt att kunna ogilla ngn över nätet | |
| rufs | 2009-05-20 23:26 | |
![]() | när jag läser vad du skriver trashone så undrar jag skojar du? vad i herrans namn har man för nytta av att hota ngn i en spelsajt???? Visserligen vet jag att man tappar all social kompetens=) när man kliver in i Betavärlden, men att därifrån övergå till att bråka med folk övergår mitt förstånd!!! men men har man inget annat o gjöra så e det ju ganska tragiskt!! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-20 23:26 | |
![]() | anneli;ja,precis dom du skriver,man behöver nödvändigtvis inte bli omtyckt även fast man är trevlig osv | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-20 23:28 | |
![]() | rufs:vanligare än vad man tror de där...tyvär | |
| rufs | 2009-05-20 23:32 | |
![]() | Men hallå hallå visst kan väl personkemi spela in o visst man behöver inte älska hela världen !!! men kan man inte uppträda någorlunda moget ändå? o måste man tolka allt som skrivs? jag har märkt att man ibland kan bli missförstådd när man skriver men man kan väl säga förlåt om ngn känner sig sårad? O om jag kliver in i en debatt så e jag väl bra blåst om jag tar åt mig på det som skrivs för hur ska man kunna veta vad alla bär på för hemligheter o erfarenheter o att tänka på att man sårar ngn ja då får man väl strunta i o läsa eller skriva | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-20 23:33 | |
![]() | Det är jävligt lätt att gömma sig bakom en dataskärm och vara antingen översnäll eller överelak. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-20 23:33 | |
![]() | det med personkemi skrev jag rent allmänt och inte att det därefter är ok att bete sig illa | |
| rufs | 2009-05-20 23:33 | |
![]() | precis som när folk klagar över dåliga tv program STÄNG AV TVn då Vi har alla del i dom val vi gör | |