Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 832 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Basta - Ej medlem längre | 2009-05-22 23:07 | |
![]() | Fy fan vad din text suger. Tänk vilken mardröm att läsa en bok med denna nonsenssvada. | |
| SämstpåBeta | 2009-05-27 01:58 | |
![]() | sådan var jag också i början av min beteendevetenskapliga karriär. Ville hävda mina nyfunna psykiatriska formler på allt och alla. Vissa blev oerhört glada, en del t.o.m. tacksamma. Men har med åren funnit att vid chatforum och andra mötesplatser på nätet har det mest skapat irritationer. Karsten kommer att märka det. Utan man måste vara professionell kring sådana här problematik och säga så här. TS finns verkligen viljan att ta itu med detta problem så söker du professionell hjälp i din närmiljö. Sök mötesplatser för människor med liknande problem. Var försiktig med de svar du får här på Betapet, många vill hjälpa och ge råd, få är sakkunniga kring din problematik. Jag är sakkunnig utifrån KBT då jag har jobbat länge med drogmissbruk och kan ge dig råd utifrån hur jag jobbar, men det kanske passar dig dåligt. Vill du ha konsultation så kan du vända dig till mig privat! | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-05-31 00:08 | |
![]() | Skärp er, Basta och SämstpåBeta! Man kan visst skriva en upplysande test på Betapet- chattet. Jag tycker att det är bra, Karsten, att du bryr dig och delar med dig av dina kunskaper - och inte tar ens något arvode för det! | |