Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 835 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Rooty | 2009-05-25 21:58 | |
![]() | apbur: Var inte ledsen. Det är bara onödigt. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-25 22:12 | |
![]() | Om någon bankar på toadörren säger helt sonika -ta det lugnt! jag läser så fort jag kan. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-25 22:15 | |
![]() | ja,jag satte mig i en pissoar en gång,,å vinglade på kanten!brudarnas toalett var ockuperad!!!!kom ju fan aldrig ut,å de kändes som jag skulle sprängas... på killarnas var de ingen,så jag hoppade upp snabbt å precis då jag var klar å stog på golvet igen,kom de in två st å sa dom förstog mig.... =P | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-25 22:17 | |
![]() | Om jag skulle råka störa någon så skulle jag be de dra åt... | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-25 22:17 | |
![]() | Appropå pissoarer så har jag på bara några dagar sett två roliga. Ovanför den ena så fanns det en lång bord med lättklädda damer som man kunde spana på medans man tömde blåsan, och på den ena så var det karikatyrer på diverse nidmän som man kunde välja att pinka i ansiktet. Tyvärr så fanns det ingen karikatyr på George W Bush så jag fick välja en annan som mer eller mindre kommer på delad förstaplats. Den sistnämnda pissoaren är på Golden Hits på Kungsgatan i Hufvudstaden. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-05-25 22:25 | |
![]() | självklart knackar jag. sen sätter jag mig, med sällskap, därinne och sminkar min kompis, sprayar hår, byter (eller syr om) kläder, smsar, löser livets mysterier och skyndar mig ut när det knackar igen:) | |
| Tenne | 2009-05-25 22:26 | |
![]() | Jag kommer onekligen att tänka på den där reklamen när en kille på flyget låser in sig på toa med mobilen och svarar när flygvärdinnan desperat knackar på: Nja det är upptaget här.. Det svarar jag när jag är på krogen och någon bankar.. Tyvärr är jag en bankar själv men det är ENBART för att jag vid ett flertal tillfällen väntat snällt i kö och till slut så kommer det ut en tjej OCH en kille från samma toa.. Krävs ju inget geni för att lista ut vad dom gjort.. Men skrattar bäst som skrattar sist.. När jag väl får komma in och göra mitt så har jag det 100 gånger skönare än vad dom någonsin kunnat haft.. | |
| Miss_jk | 2009-05-26 06:29 | |
![]() | Jag rycker alltid i handtaget när jag tycker att personen innan tar för lång tid på sig. Gör för 17 inte gemensamma dam- och herrtoaletter! Har du sett hur det ser ut och känt hur det luktar inne på herrarnas? Nej tack. | |
| gnill | 2009-05-26 08:26 | |
![]() | ang knackning... vissa använder toan för att prata i mobilen, småsnacka med en kompis etc så då kan det vara klokt att med en knackning påpeka att det är kö ang toaletter... är det inte vansinnigt förlegat med herr- och damtoor (en toa flera to-or?? to-ar? hmm..) Alla biograf och krogägare menar att pissoarer är helt hopplösa då de ofta går sönder. Vissa menar att killtoan ofta är äckligare men det finns nog äckelpottor och renlighetsnördar av båda könen... så samma toa för alla, tycker jag. och m å n g a toaletter, och städning o f t a! | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-26 09:07 | |
![]() | nattravn lol | |
| krysopras | 2009-05-26 09:58 | |
![]() | gnill, den sortens människor bryr sig inte om att det är kö. De är ju jordens medelpunkt. De som köar är ju helt oväsentliga losers som får skylla sig själva. | |
| Zizzzi | 2009-05-26 12:42 | |
![]() | Tenne, apropå ditt inlägg om en del par som har sex på offentliga toaletter. Inte för att jag förstår varför man har det, men har själv råkat ut för diverse köbildningar när par ockuperat. Min omedelbara tanke är: Om man nu TVUNGET måste ha sex på en offentlig toalett, kan man inte då åtminstone visa hänsyn nog att ta en snabbis? Har vart med om tillfällen när den ena av krogens 2 toaletter var ockuperad i nästan 2 timmar! | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-05-26 13:01 | |
![]() | Det behöver ju inte vara så att de haft sex bara för en kille och tjej har delat toa?! Jag har vid flera tillfällen haft med mig min pojkvän in på toan, inget konstigt med det.Sen kan man ju ha killkompisar likaväl som tjejkompisar. | |
| mor din | 2009-05-26 13:03 | |
![]() | Mimikryp, strunta i att spola. Lämna en liten present i koppen som hämnd! | |
| ppi | 2009-05-26 13:13 | |
![]() | kissed, brukar ni verkligen bajsa ihop? | |
| ppi | 2009-05-26 13:15 | |
![]() | Jag knackar alltid på dörren om jag tycker det tar för lång tid, markera att jag är i stånd att börja rycka i handtaget inom en snar framtid om det dröjer för länge. Sånt är stressande och i 9 fall av 10 skulle jag tippa på att det är med framgång. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-05-26 13:17 | |
![]() | Nae bajsa brukar jag göra själv:-) Jag tänkte mer krogtoan som man besöker för att kissa i tid och otid under en kväll ute. | |
| ppi | 2009-05-26 13:21 | |
![]() | ..då man tränger sig i kön menar du? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-05-26 13:24 | |
![]() | Va? Har jag skrivit det? Jag bara ifrågasatte att bara för att det är kille/tjej som kommer ut från toan så behöver det inte betyda att de knullat! | |
| ppi | 2009-05-26 13:25 | |
![]() | Nej, jag skrev det. | |